Hvor lenge må jeg vente......

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Må bare få ut litt frustrasjon. Hvor lenge skal jeg gå å vente på tanta... huff... Leser innleggene deres her inne, dere teller ned dager til EL,og til testing... Deler erfaringer, symptomer og råd. Hvorfor kan ikke jeg bare få mensen ¨så jeg og kan være med? Aner jo ikkenår jeg har EL, aner ikke når tanta kommer... Har ikke hatt mens siden 8 juni og begynner å bli temmelig lei. De to siste dagene nå har jeg hatt veldig ømme brystvorter, kan ikke huske jeg har hatt det siden sist jeg fikk mensen.. Så håper virkelig nå.
Den siste uka har jeg og hatt smerter på venstre side, ved eggstokken og videre oppover. Var faktisk vondt under sex også.. Hva kan dette være da?

Legen sa alt så normalt ut, at jeg bare måtte vente og komme tilbake om en måned om igenting hadde skjedd til da. Men jeg har snart ikke mer tolmodighet igjen..... [:@]

Godt å få ut litt frustrasjon.... Noen andre i samme båt her??[&:]

Du er ikke gravid altså?? Har du gått på noe prevansjon?

Nei er ikke gravid. Har gått på p-pillen yasmin i 5 år. Sluttet 1 mai. Legen mente det var normalt at mensen hang seg opp noen måneder etter slutt. Men synes ikke jeg hører om så mange andre som har det sånn her jeg.. så såå vanlig kan det ikke være.

skjønner godt at du er frustrert når 1 går å venter på tanta, får håpe hun er i anmarsj så du/dere får starte på med prøvinga[;)]

Ja det er jo normalt etter p-pilleslutt at det henger seg opp...
Husker ikke hvor lang tid det tok fra jeg tok siste p-sprøyta til mensen kom, men jeg trur det var 6 mnd
og at det da kom bare brunt gørr (sorry detaljene)... Etter det kom den uregelmessig i noen få mnd før den
stabiliserte seg, men nå er den på bærtur igjen... Etter SA for 1 år siden...

Håper du snart ikke føler deg så utafor at det kommer i orden hos deg å snart!!!

Lykke til!

Hei på deg!

Huff, kjedelig å vente slik...Men det er ikke el du har nå da? Ettersom du har litt vondt osv...
Har du el test så prøv en slik en...
Kroppen min er på "bærtur" etter sa jeg hadde også... Men mensen kommer når den
skal da... Så skjønner det er leit for deg å vente sånn...

Ønsker deg iallefall lykke til[;)]

Tok EL test, den er svak pos som den alltid er den.. Så har nok ikke det nå. Smertene sitter på venstre side... og sprer seg litt oppover fra eggstokken. Jeg får vel bare vente en stund til.... ER LEEI...[:@]

Huff... føler med deg jeg også. Men du kan ikke oppsøke en annen lege da, og kreve å få en undersøkelse, eller å få en slik kur som fremskynder eggløsning? Er det pergotime det heter?

Hvis ikke er det vel bare å smøre seg med tolmodighet.... [8|]

Pergotime heter det ja Lille sol...

Det er nok riktig det... Har fått pergotime nå... brukt det denne mnd

hei trine82,jeg fikk ikke mensen på nesten ett år etter jeg slutta med p sprøyta.dette var jo fantastisk da jeg ikke prøvde å bli gravid.men den tok igen for tappte mnd når den først kom igjen skal jeg si deg.[:@]håper ikke det blir slik for deg.

vet det er helt pyton å gå å vente sånn.[:'(]

men lykke til fremover.

Back
Topp