Hvor lenge lever en mobiltelefon?

Har vel aldri bytta tlf fordi det var noe galt med mobilen som ikke var direkte selvforskyldt (har knust noen skjermer). Som regel så byttes de pga de blir så fort utdaterte (kjøper jo verken årets eller fjorårets modell). Men føler det ble litt stopp i det nå etter sist kjøp. Har bare hatt én mobil jeg har vært like fornøyd med som den jeg har nå, og den hadde jeg i over 3 år. Blir nok samme med denne om jeg ikke knuser skjermen.

Batteriene blir jo dårligere da, men aldri vært ute for noe veldig plagsomt dårlig.

Min iphone 4s holder enda ;)
Hatt den i 3-4 år nå.

Et par år kanskje. Dagens telefoner er jo ganske avanserte, så det er mange feilkilder regner jeg med.

Min er 2 år. Håper den holder året til

Aldri opplevd at de har levd mer enn 1år... Da tenker jeg på både skjerm, batteri osv... Har hatt både samsung og iphone...

Min og 1,5 år nå og har definitivt hadd bedre dager... batteriet nå lades flere ganger om dagen,og den er treig og henger seg opp. Mister plutselig.

Har en iphone som jeg har hatt over 3 år. Må si det et personlig rekord! Før gikk det gjerne 2 iphoner i året, men kun pga fyll :p

Håper den varer til neste jul eller noe, har ikke råd til ny akkurat nå :p men den begynner å vise tegn til at den ikke vil mer

Mine har holdt ca 2 år hvertfall. Denne er nå rett over 2 år. Har lyst på ny. Men nekter å kjøpe før jeg må :p Er jo så dyrt
Enig.
Jeg får ikke lov av meg selv å kjøpe ny før den jeg har nå er død. Den kostet tross alt 7000 kr.
Har reparert glasset på den da, for det knuste jeg. Men annet enn det er den som ny nesten, 1 år og 3 mnd gammel.

Jeg prøver å få den til å leve et år. Men jeg vil jo helst ha ny når den er sånn 2 mnd gammel..

Varer som regel akkurat rundt året her :-P denne er litt over og merker den begynner å bli treigere og henger seg opp endel..
Spørs nok litt på hva slags mobil en kjøper og hvor mye den brukes.

Mine varer stort sett ganske lenge! Blir noen år gammel før jeg kjøper ny

Den forrige varte i 4 år.. kunne brukt den lengre også, men merket at den var litt tregere på slutten :) Håper den jeg har nå vil vare så lenge som mulig :)

Min er snart to år..begynner å tulle litt nå, så har lyst på ny :)

Back
Topp