Hvor lenge lever en mobiltelefon?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Dagens smarttelefoner lever langt kortere en mobiltelefonene i "gamle"dager.

Hvor lenge regner dere med at en telefon skal holde?

Mine har holdt ca 2 år hvertfall. Denne er nå rett over 2 år. Har lyst på ny. Men nekter å kjøpe før jeg må :p Er jo så dyrt

Min har holdt i over 3 år nå. Skal straks byttes ut nå da;;)

Syns de har elendig levetid, under året... Forventer egentlig mer.
Men kjøper ikke de dyreste heller da, har ikke råd til å bruke 6000 kr pr år/ annethvert år.

Min iphone 5 er snart 3 år, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger den har gått i golvet. Den fusker av og til. Så den er vel litt på overtid:p

Det varierer nå er min passert 3 år og jeg er like fornøyd med den ennå heldigvis. For jeg liker ikke å måtte kjøpe ny telefon...

Du har reklamasjonsrett i 5 år, uavhengig av produsentens garantitid.

Min har begynt på sitt tredje år og funker fint. :) Frister ikke å kjøpe ny. Har iPhone 5.

Det er 5 år reklamasjonsrett på mobiltelefoner. En mobiltelefon er forventet å skulle leve lenger enn to år. Dette er jobben min ;)
Trodde det ble endret for et par år siden.....
Men nå kjenner jeg bare reglene som gjelder for bedrifter, og det der er forbrukerkjøpsloven som kun gjelder privat personer

Trodde det ble endret for et par år siden.....
Men nå kjenner jeg bare reglene som gjelder for bedrifter, og det der er forbrukerkjøpsloven som kun gjelder privat personer

Samme reklamasjonsrett på en mobiltelefon kjøpt med bedriftsabonnement.

Reklamasjonsrett er ikke bare i forbrukerkjøpsloven, den er i kjøpsloven og håndverksloven også mm.

Kjøpte min i fjor.. Den er fortsatt helt grei å bruke! Regner med at den holder ett eller maks to år til ;)

Har iPhone5s og den har jeg hatt siden den kom på markedet;) fortsatt god og ikke hatt noe trøbbel med den:)

Back
Topp