Hvor lenge lå du på sykehuset etter fødselen?

alt fra 5 daga tel 6 uker..

Lå en uke.
Snuppa lå på intensiven pga for lavt blodsukker og en infeksjon i kroppen.....!

Hmm, kom inn på søndag kl 22.45 og lille kom ut mandag kl 01.45, så lå jo egentlig å fødte litt over en time på søndag og litt på mandag.
Dro ikke hjem før torsdag- tenker at jeg var der fra mandag til torsdag jeg... Kan si 3,5 netter da[;)]

Reiste hjem samme dag med nr 2, spurte 2 timer etter fødselen om vi fikk reise hjem med en gang[8D] fikk ikke det hehe.
Men 8 timer etter fødselen reiste vi hjem[:D]

ORIGINAL: @nniken

Med den første fødte jeg klokken syv på kvelden og reiste hjem klokken ti om morgen den neste dag.
Med den andre reiste jeg hjem fire timer etter:)

heldiggris fikk ikke lov til det jeg[&o]

Dro hjem etter 1 natt. Det gikk kjempe fint, var deilig å komme hjem [:)]
Hadde ingen problemer med amming eller lignende.
Satser på å dra tidlig hjem neste gang også hvis jeg er i like fin form.

Ble i to netter sist. Var egentlig klar for å dra hjem før, men valgte å bli en natt til. Slet med å sove på rom med ei annen og babyene våre byttet på å gråte. Når jeg til slutt satte Emma in til barnepleierne for å få hvile noen timer, så gråt hennes baby konstant. Var godt å komme hjem da ja[:D]

Om alt går bra denne gangen blir jeg en natt. For å få hvilt litt så drar jeg hjem tenker jeg[:)]

en natt på barsel avdelingen
en natt, alle tre på barsel hotellet
en natt, ådne på neo og vi på hotellet.

Axel ble født tirsdag, vi reiste hjem torsdag. 2 netter, altså. Var så lei av å ligge i den harde sengen på sykehuset. Det gikk kjempefint!

Grein meg til å få reise hjem etter 7 netter, mot at jeg kom innom på kontroll med småen hver dag til han nådde en viss vekt. (9netter om jeg regner med fødselen)

-

Back
Topp