Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hmm, kom inn på søndag kl 22.45 og lille kom ut mandag kl 01.45, så lå jo egentlig å fødte litt over en time på søndag og litt på mandag.
Dro ikke hjem før torsdag- tenker at jeg var der fra mandag til torsdag jeg... Kan si 3,5 netter da[;)]
Reiste hjem samme dag med nr 2, spurte 2 timer etter fødselen om vi fikk reise hjem med en gang[8D] fikk ikke det hehe.
Men 8 timer etter fødselen reiste vi hjem[:D]
Dro hjem etter 1 natt. Det gikk kjempe fint, var deilig å komme hjem [:)]
Hadde ingen problemer med amming eller lignende.
Satser på å dra tidlig hjem neste gang også hvis jeg er i like fin form.
Ble i to netter sist. Var egentlig klar for å dra hjem før, men valgte å bli en natt til. Slet med å sove på rom med ei annen og babyene våre byttet på å gråte. Når jeg til slutt satte Emma in til barnepleierne for å få hvile noen timer, så gråt hennes baby konstant. Var godt å komme hjem da ja[:D]
Om alt går bra denne gangen blir jeg en natt. For å få hvilt litt så drar jeg hjem tenker jeg[:)]
Grein meg til å få reise hjem etter 7 netter, mot at jeg kom innom på kontroll med småen hver dag til han nådde en viss vekt. (9netter om jeg regner med fødselen)