Hvor lenge lå du på sykehuset etter fødselen?

Lå 2 netter når jeg fikk førstemann, og 1 natt med minstemann.

nr 1: 4 netter pga gulsott
nr 2: 2 netter. Hadde ikke snuppa hatt litt lavt blodsukker så kunne vi dratt hjem etter 1 natt.

Med første lå jeg tre netter,og hadde tre fine døgn på sykehuset. Var ikke noe tema å reise hjem før for mor var sliten og litt usikker i den nye situasjonen.

Med lillemor reiste vi hjem samme dagen, nærmere bestemt rundt 7 timer etter ho ble født. Hadde noen fantastiske dager helt alene hjemme med det nye familiemedlemmet. En utrolig fin måte å bli kjent med den lille på, uten styring av helsearbeidere og sykehusrutiner. Amminga gikk i orden helt av seg selv. Da lillesøster var fem dager gammel kom storsnuppa hjem fra juleferie, i lag med mamma, pappa og min lillesøster. Det var rart å se hvor stor snuppa plutselig ble i forhold til lillesøstera. Ho trodde babyen var ei dukke.. [:D]

Skulle gitt mye for å oppleve de dagene igjen, for de var magiske.

dro hjem vel 4 timer etter jeg hadde født[;)]
Ble satt igang klokka 11, ferdig 12.50.. å hjemme 17.15.

må sies at dette var min 4.fødsel, å jeg hadde ønsket på forhånd å dra fort hjem[;)]
De var skikkelig DEILIG å få komme så fort hjem[:)]

Mener jeg lå tre netter med begge to.

2 eller 3 netter med førstemann, det som var normalt, og 12 timer med andremann. Han var født natt til julaften, så det var lite bemanning og stor hjemlengsel som var grunnen. Følte meg helt trygg på å dra hjem, og det gikk helt supert. Feiret jul på sofaen med mamma og pappa med ett utrolig lite nurk. [:)]
Nå skal jeg ha de nettene jeg får, skal hvile har jeg tenkt [:D]

4 netter. Håper det blir kortere neste gang.

Jeg dra fra sykehuset under et døgn etter, men dro på den lokale fødestua, og ble der i to netter...

Fordi vi ikke kom i gang med ammingen med en gang pga for stramt tunge bånd ble vi i 6 netter slik at ammingen ikke ble et problem hjemme.

Lå på pasienthotellet og der fikk vi kun ligge i tre netter [:)]

Lå i 2 laaange uker fordi han måtte legge på seg litt først.. (prematur)

Med første låg jeg der i 6 netter pga ks og med andre var jeg der 3 netter... (Jeg ville hjem 3timer etter jeg fødde, men glad for at jeg ble... hehe)

med første låg jeg der i 6 netter pga ks og litt anna, og med andre låg jeg der i 3netter.. Ville hjem 3 timer etter jeg fødde hu, men er glad for at jeg ble der[:)]

6 netter, 7 med «fødenatta»[;)] Hadde gulsot.

Lå 3 netter med nr 1 og
2 netter med nr 2[:)]

8 altfor lange netter.... for han fikk infeksjon i kroppen...

4 dager med tvillingene og dro hjem dagen etter med amanda

4 netter... Ble lagt inn dagen før jeg. Ble satt igang pga lite fostervann.

Back
Topp