Hvor lenge lå du på barsel etter fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ble innlagt på en mandag, jenta kom med akutt ks på torsdag, og jeg var innskrevet på barsel i syv dager etter ks, og ble innskrevet som verge til lillemor på neonantal etter det. Ble igrunn innlagt på føden, men jeg hadde fødselsangst, og å høre på en kvinne i fødsel og kjenne på angsten - samt uroen med å vite at jeg kom til å få et prematurt barn, var ikke akkurat forenlig med svangerskapsforgiftning og det sinnsykt høre blodtrykket jeg hadde, så jeg ble flyttet inn til barsel.

Hadde omstendighetene vært normale, så hadde jeg nok ikke vært innskrevet på barsel så lenge etter ks, hadde ikke vondt i det hele tatt i såret. Manglet bare en dag eller to før jeg hadde bodd på sykehuset en måned! Å komme hjem var både skummelt og ubeskrivelig godt!

Lå på barsel i 3 døgn og 2 døgn på mødrerom da lille måtte ha antibiotika :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fødte søndag 16.08. Reiste hjem torsdag formiddag pga katastrofekeisersnitt og fire ganger blodoverføring. De ville ha meg lenger, men det orket jeg bare ikke.

4 dager. Fikk reise hjem 1 dag tidligere pga fin form og det var fullt på barsel :)

Altså ble ikke tvunget men jeg ville hjem så ble super happy for å få det spm :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Han kom tidlig søndag morgen og reiste hjem tirsdag ettermiddag.. hadde eg visst det eg vet i dag hadde eg ikkje gjort det... Hadde kraftig blodmangel, og på andre dagen hjemme sluttet han å puste då vi ble innlagt på barneklinikken i en uke med rs virus.....

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

3 netter på enerom - vanlig fødsel

Sent from my iPhone using BV Forum

Lå 3 dager før fødsel og 4 dager etter fødsel. Svangerskapsforgiftning!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

1 natt var en glede å komme hjem å slappe av uten å ha hundre jordmødre hengende over hele tiden

❤️løvemor❤️leon❤️

2 dager :-) Keisersnitt på mandag og hjem onsdag ettermiddag :-)

To døgn på barsel. Syntes det var helt greit å være der, men jeg savnet samboeren fælt og slet litt med psyken. Hadde vi hatt familierom hadde vi nok blitt lenger.

Sent from my iPad using BV Forum

Lå 1 natt. Så ikke vitsen med å ligge lengre når formen min var såpass god. Lillegull skulle jo uansett ligge på nyfødtintensiven i noen uker

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp