MrsMeoh
Gift med forumet
Ble innlagt på en mandag, jenta kom med akutt ks på torsdag, og jeg var innskrevet på barsel i syv dager etter ks, og ble innskrevet som verge til lillemor på neonantal etter det. Ble igrunn innlagt på føden, men jeg hadde fødselsangst, og å høre på en kvinne i fødsel og kjenne på angsten - samt uroen med å vite at jeg kom til å få et prematurt barn, var ikke akkurat forenlig med svangerskapsforgiftning og det sinnsykt høre blodtrykket jeg hadde, så jeg ble flyttet inn til barsel.
Hadde omstendighetene vært normale, så hadde jeg nok ikke vært innskrevet på barsel så lenge etter ks, hadde ikke vondt i det hele tatt i såret. Manglet bare en dag eller to før jeg hadde bodd på sykehuset en måned! Å komme hjem var både skummelt og ubeskrivelig godt!
Hadde omstendighetene vært normale, så hadde jeg nok ikke vært innskrevet på barsel så lenge etter ks, hadde ikke vondt i det hele tatt i såret. Manglet bare en dag eller to før jeg hadde bodd på sykehuset en måned! Å komme hjem var både skummelt og ubeskrivelig godt!