Lakrisbåden Forelsket i forumet 21 Mai 2007 #4 Jeg synes at di vertfall må kokes 6-7min da er vertfall ikke hviten bløt...for det er ekkelt
Våle82 Betatt av forumet 21 Mai 2007 #5 Hardkokt: 10-12 min. avhenging av str. Ofte står det anbefaling inne i pakka :) Nå fikk jeg forresten lyst på kokt egg! Takk for tipset!! (ja, jeg vet at kl. er halv seks om morran. Får ikke sove lenger, håper på å føde snart...)
Hardkokt: 10-12 min. avhenging av str. Ofte står det anbefaling inne i pakka :) Nå fikk jeg forresten lyst på kokt egg! Takk for tipset!! (ja, jeg vet at kl. er halv seks om morran. Får ikke sove lenger, håper på å føde snart...)
Molsy Forumet er livet 21 Mai 2007 #6 Jeg koker 6-7 min for bløtkokt og 10-12 for hardkokt. Kommer an på eggstr. Namm, nå tror jeg jeg koker meg ett egg til frokost også [:D][:D]
Jeg koker 6-7 min for bløtkokt og 10-12 for hardkokt. Kommer an på eggstr. Namm, nå tror jeg jeg koker meg ett egg til frokost også [:D][:D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 21 Mai 2007 #7 Fatter ikke hvordan folk klarer å spise bløtkokte egg[:'(] eh - sorry - det var IKKE et svar på spørsmålet ditt[8D]
Fatter ikke hvordan folk klarer å spise bløtkokte egg[:'(] eh - sorry - det var IKKE et svar på spørsmålet ditt[8D]
S ~silly~ Elsker forumet 21 Mai 2007 #8 Tusen takk for svar jenter[:)] Hadde en kompis som skulle koke seg egg i natt å spurte meg, turte jo ikke si at jeg ikke visste det[8D]
Tusen takk for svar jenter[:)] Hadde en kompis som skulle koke seg egg i natt å spurte meg, turte jo ikke si at jeg ikke visste det[8D]