Hvor lenge kan katter være borte?

JonA87

Forelsket i forumet
Vår kjære lille gull jente nr 2, Tassen, har blitt borte [:(]
Vært borte i 4 dager nå.. Noen som har katt, som har vært borte over lengre tid?

hannkatter har en tendens til å ta seg en tur, tigern forsvant støtt å stadig når vi bodde i Halden.. etter vi har flytta har han ikke vært borte mer enn ett par dager av gangen..Ho katter å har vel igrunn en tendens til å ta en liten road trip, mammas forsvinner opptil 1mnde av gangen[8|]

min forrige utekatt var borte i 4 uker en gang, og dro ofte på vift som varte opptil 1 uke av gangen. 

ORIGINAL: Cecilie90

hannkatter har en tendens til å ta seg en tur, tigern forsvant støtt å stadig når vi bodde i Halden.. etter vi har flytta har han ikke vært borte mer enn ett par dager av gangen..Ho katter å har vel igrunn en tendens til å ta en liten road trip, mammas forsvinner opptil 1mnde av gangen[8|]

Ok, er litt bekymra for pleier ikke å være ho lissom..[&o] Håper hun kommer tilbake, hun som var så glad i Andrea og greier [&o]

Kattene mine er maks ute i 12 timer...Da er det hyling, mjauing og VELDIG oppmerksomhetssyk når de kommer. Men hadde hankatter før som var borte leeenge...Husker ikke helt hvor lenge.

katta til broren min var borte i 2 år den, før den pluslig sto på trappa igjen!!

ORIGINAL: 2gutter1jente1nurk

katta til broren min var borte i 2 år den, før den pluslig sto på trappa igjen!!

Såpass ja! Foreldrene mine også hadde en sånn katt, den var borte i et halvt år, og dem hadde gitt opp.. Brått sto den på verandaen og ville inn gett :) Nei, må ikke gi opp håpet, og satse på at hun snart er hjemme igjen :)

Da å hadd ei ho katt kun hu vær bort 2-3 mnd av gangen. Men hann katta va bort 1-2 uka :)

pusen vår var borte i 5 månder

Vår katt va borte i 5 dagr nå i sommer, eg va HEILT sikker på at hu va vekke for godt, siden me akkuratt hadde flytta te denne plassen, men etter 5 dager kom hu løpende inn i stua en kveld [:)] D e heller isje likt henne, hu gjorde d bare et par ganger når hu va bitteliten, då va d noen som fant henne et stykke bort i gatefeltet etter noen dager [:)]

Back
Topp