Hvor lenge i sprinkelseng?

Bytter nok ikke før hun er 3år.
Hun ligger godt i sprinkelsenga si enda, og har god plass selv om hun er ca 1meter.

Snuppa her var rundt 1 1/2 år. Gikk kjempe bra! Ho har kun rulla ut 3 ganger og stått opp 1 gang på over ett år[:)] Våkner ho før meg på morran sitter ho i senga og venter på at jeg skal komme inn til ho!

jenta vår er 20 mnd og bruker sin enda.. skal kjøpe en sprinkelseng til når vi får nr 2 å tenkte jeg. Syns ikke hun er klar til å ligge i vanlig seng enda.. er mer en god plass i den vi har enda og den ene siden kan fjernes så derfor venter vi nok med ny seng en gooood stund til [:)]

Vår gutt på snart 2 år skal få ny seng på nyåret tenker jeg.
Babyen som kommer trenger også en plass å sove så! Men gutten vår elsker sprinkelsenga si, så vet ikke hvordan det kommer til å gå når han skal bytte...

Akkurat fyllt 3 år og sover i sprinkelseng enda. Klatrer ikke utav og vil ikke ha ny seng. Har tenkt å kjøpe en junior høyseng til han til jul allikevel. [8D]

snuppa blir 2 på torsdag. nettopp tatt av sia på sprinkelsenga å hatt på sengekant.. sover godt i denne.
har også en større seng på rommet sitt som hun bruker en del, tenker at hun går over til denne permanent når sommeren nærmer seg, kanskje.. er vel 2 1/2 år da[:)]

Jenta vår er 2,5år hun sover i sprinkelseng enda..god plass[:D] Ikke har hun funnet ut at hun kan klatre ut av den heller[:D]

Gutten vår blir 2 år om tre og en halv uke og sover enda godt i sprinkelsenga.
Enda ikke klatret over, selvom han har slengt et og annet bein over kanten.
Jeg tenker nok ikke vi bytter før om minst et halvt år, kanskje når han er 3.

Synest det er litt vanskelig å sette noen alder på det jeg... Alle barn er så forskellige.. Moen er klar for det når de er 2 år, mens andre ikke er klar før de er fks 4år[:)]

Nicholas fikk stor seng like før han fylte to. Synes det allerede da så trangt ut for han i sprinkelsengen jeg.

Back
Topp