Hvor lenge i sola?

Blåmann

Elsker forumet
Hva er for mye liksom? Jeg elsker å steke på verandaen, men får litt kjeft av sambo om dagen, for han er så bekymra for at det blir for mye for den lille i magen. Hvilke tegn skal man se etter?

Jeg aner ikke hva som er lenge og ikke, jeg elsker å ligge å grille meg i sola selv! Det eneste jeg bekymrer meg litt for er piggmentflekker..! [&:]

jeg er så mye ute i sola som jeg selv vil! har ikke tenkt noe på dette i de tidligere svangerskapene og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller! [:)] så lenge du ikke blir grilla går det vel bra! [:D]

Jeg har liggi å grille meg på stranden hver dag nå jeg. Uten piggmentflekker, og uten å bli solbrent. Så venter egentlig på noen reaksjon fra huden snart :P Er ikke alle som får forandringer

Det viktigste tipset er nok; Lytt til kroppen, den vet best selv :) Så lenge du føler det går greit, så er det nok helt greit også :)

Jeg tror at så lenge du ikke er for varm, så er ikke den lille det heller... Håper ihvertfall ikke det, for nå skal jeg ut på altanen, og har planer om å bli der noen timer [:D]

Ja, det er liskom varmen jeg tenker på, at babyen kan bli overopphetet, og den klarer jo ikke å kjøle seg ned selv. Så hvis jeg er svimmel og ør av varmen, er kanskje babyen det også......

Alt med måte! Smør deg ofte og med høy faktor[:D] Få i deg nok veske, vann har best effekt! [:)] Magen skal ikke bli for varm så det er en god idé med ett fuktig kaldt håndkle å til å kjøle ned babymagen noen ganger[8D]

KOS DEG MAAASSE I SOLEN!!!

Var ute i hele går å koset meg i solen. ble ikke for varm. så drakk jeg masse vann mrd isbiter.[:D][:D][:D][:D]

Tenker kroppen din sier ifra hvis det blir for varmt jeg [:D]

Back
Topp