Hvor lenge herjer hormonene i kroppen etter fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Roer det seg aldri eller??? :P

Var på sommeravslutning på skolen, og gutten min sang sammen med klassen, å jeg fikk tårer i øynene,for de var så flinke! :)

Så skal sønnen min fortelle en vits (som han har øvd på hjemme i ukesvis så jeg kan den jo... en del... :P)
Så når alle ler og syns den er morsom så gråter jeg for jeg ble så stolt og syns han var så søt der oppe!!
Flaut!!?!?
Han går i 3.klasse....... Lite kult for han at mamma står og gråter lissom. :p
(Babyen er 8 uker nå)
Gikk fort over da!! :P

Mi er 10 år og på foreldremøter, gråter jeg enda når lærern skryter av hu. Eller andre også. Blir så stolt jeg sitter der med tårer og smiler stort :p Tror aldri det går over jeg :),

Mi er 10 år og på foreldremøter, gråter jeg enda når lærern skryter av hu. Eller andre også. Blir så stolt jeg sitter der med tårer og smiler stort :p Tror aldri det går over jeg :),

Haha, huff, alltid må det være noe! :p

Men det er jo for at jeg er såå stolt da, så det er jo positivt! ;)

Godt å høre jeg ikke er aleine!!

Haha, huff, alltid må det være noe! :p

Men det er jo for at jeg er såå stolt da, så det er jo positivt! ;)

Godt å høre jeg ikke er aleine!!
Jupp! Men jeg må innrømme jeg blir litt småflau også til tider :p Står liksom på butikk også til tider når jeg treffer andre foreldre som skryter av mi. Og jeg klarer ikke holde tilbake heller :p

Snuppa er straks 4 mnd og jeg er fortsatt sensitiv hehe. Må nok regne med litt mer tid ;)

Hun er fire år og han er ett... Det blir ikke bedre, forbered deg på et liv med mye tårer :P Ble verre etter nr to.

Har en på 8mnd og hormonene roet seg en periode, men nå er det påan igjen! :p

Får tårer i øynene av nærmest alt..:)

Back
Topp