Hvor lenge har du hengt på Babyverden?

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Selv meldte jeg meg inn for 5 år siden da jeg overraskende befant meg med en veldig positiv test. Jeg visste ingenting om graviditet, fødsel, babyer, utstyr, helsestasjon, gangen i alt. Jeg var så glad for å finne dette fine forumet som var fullt av hyggelige og erfarne folk som jeg kunne lære litt av og ha det koselig sammen med. :)

Jeg holder fortsatt kontakt med de to termingruppene jeg har vært med i, og har også møtt så utrolig mange snille mennesker inne på Vi som prøver og Assistert.

Hva med dere? Er dere vant til forum, eller foretrekker dere andre måter å fordype dere i ting som er viktige for dere?
 
Eg hopper innpå her med kvar graviditet. Holder kontakt med noen enda. Eldste min er 13, så har vært innpå her ein del :happy:
Synes det er litt kjekkere når man kan lage termingrupper for hvor man bor og møtes osv. men er kjekt no og dele det forskjellige.
 
Vært her siden 2016 da jeg plutselig fikk beskjed av en vikarlege om at jeg var gravid. Kom som et stort sjokk da jeg under to uker før hadde fått beskjed av fastlegen min om at jeg for øyeblikket ikke kunne bli gravid (fordi hormonene mine var helt ute å kjørte) og så vektet jeg på henvisning til gyn.

Har og kontakt med flere fra januar 2017 og januar 2020 gruppa herfra :)

Bruker forum til å spørre om ting jeg og kan finne på nett :p Men bruker og velkjente kilder for ting jeg lurer på.

Jeg syns det er veeeldig koselig å være på forum med en gruppa damer som har termin til samme tid og opplever det samme som meg under svangerskapet :Heartred
 
Vært her i 4 år, trengte et sted å høre til og snakke med andre som også prøvde og ikke minst hadde mistet. Hadde da mistet 2 ganger til MA. Vi har en kjempe fin termingruppe som vi holder kontakten daglig, og møtt en av de også! ❤️
 
Vært her siden februar 2007❤️ ble mamma første gang i juli'07- Verdens beste forum❤️
 
Jeg har vært her siden 2015 da jeg fikk mitt første barn. Har ikke kontakt med de 2 første gruppene jeg var med i. Men har god kontakt med en fin gjeng fra juni20 gruppa.
 
Siden starten på forrige svangerskap, altså januar 2021. Så kjekt når man liksom ikke hadde så mange å snakke med i hemmeligtiden :)
 
Back
Topp