Hvor lenge har du å barnefaren vært sammen?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Vi har vært sammen i 2,5 år. Tok ut spiralen etter ca 1 år. Hatt en MA, men venter nå vår første sammen. [emoji170]
 
Vi er high school sweethearts men gikk litt hver for oss for så å møte hverandre igjen for snart 4år siden, flytta sammen etter 2 uker og ble gravid ett år etter. Nå, venter vi nr 2, 4 år sammen&samboer, aldri vært så lykkelig :)
 
Vi har vært sammen i litt over 2 år, så jeg ble gravid ca 2 måneder før vi hadde vært sammen i 2 år [emoji4]
Har snakket om familie og fremtiden siden vi møttes nesten, så da var det ikke noe mer å vente på [emoji23][emoji4]
 
Vi har treårsjubileum om tre ukers tid, og venter vårt første barn i mars :) Skulle gjerne hatt mer tid sammen bare oss to, men når man ikke treffer hverandre før man er godt oppi tredveårene har man ikke tid til å ta seg den luksusen, dessverre.
 
Vi hadde vært sammen i 6,5 år da jentungen uventet, men gledelig ble oppdaget i magen. Og nå venter vi nr 2 og har vært sammen i 12 år i desember. [emoji4] denne gangen også uventet, men gledelig! [emoji4]
 
Ble uplanlagt gravid etter 2,5 år sammen, nå har vi vært sammen i 5,5 år og venter nr 2 [emoji173]️
 
5 år i februar 2018 [emoji4]
Startet prøvingen etter 1 år sammen, men prevensjonen ble kastet etter bare noen få måneder. Så ting tok litt tid kan en si....
 
Vi hadde vært sammen i 4 år når vi bestemte oss for å prøve på nr 1 [emoji7] i desember runder vi 6 år og venter nr 2 [emoji4]
 
16måneder og venter nr 2 sammen. Ble gravid med første samme måned som jeg traff han. Gikk da på prevensjon. Så siden våre er så store fra før så ville vi ha 2 tette så dem hadde glede av hverandre.
 
Vi har vært sammen i 10 år, forlovet oss den 21. mai. Og fant ut at jeg var gravid 4-5 uker etterpå..

Jeg sluttet å ta p pille rundt jul.

Dette er vår første.
 
Vi har vært sammen i 11 år, og gift i 3 år. Fikk førstemann halvannet år etter bryllupet [emoji4]
 
Vært sammen i 10 år. Giftet oss i fjor og venter første barn sammen. Vi følte oss rett å slett ikke klare for foreldrerollen før nå, og var heldige at jeg ble gravid på første forsøk [emoji173]️
 
Back
Topp