Hvor lenge har du å barnefaren vært sammen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Vi har vert sammen i snart 4 år og giftet oss i sommer og planlegger vårt første barn.

Jeg har en sønn fra før og vi var sammen i 3 måneder og gikk fra hverandre når sønnen vår var 1 1/2 år.
Kan med hånden på hjertet si jeg prøvde alt for å få det til å fungere og hadde ikke gjort noe anderledes.

Vi hadde vært sammen i ca 6 år før vi bestemte oss for å prøve å få barn første gang. Nå har vi vært sammen i 9 [emoji4]

Last edited:
Litt over et år hadde vi vært sammen før vi startet prøvingen på nr 1.

Vi har vært sammen i over 14 år. Første barn etter 8 år, og nr 2 på vei nå :)

Vi hadde vært sammen litt over 8 år før vi bestemte oss for å prøve på førstemann :) Nå venter vi en liten jente en uke etter 9 år etter vi ble sammen :)

Vi hadde vært sammen 3,5 år når vi fikk første barn sammen, 6 år nå når vi venter nr 2:)

Ble gravid akkurat ett år etter at vi flyttet sammen, var sammen ca ett år før det igjen

Hadde vært sammen 6 år når jeg sluttet på prevensjon[emoji4] termin er et par mnd før 7 års dag. Vi er 25 [emoji4]

Hadde vært sammen i rundt 10 år når vi sluttet med prevensjon, nå var det nettopp 12 år [emoji846]

11 år sammen.
Vi begynte prøvingen 6,5 år etter vi ble sammen. Lang prøvetid med andre ord...

Vi begynte å prøve på førstemann da vi hadde vært sammen i 6,5 år :-) Ble gravid med andremann da vi hadde vært sammen i 8,5 år!

Vi hadde vært sammen i 2 år før vi bestemte oss for å prøve, nå har vi en frøken på 2,5år, vært gift i 2 år, sammen i 5 og nr2 på vei[emoji4]

Vi hadde vært sammen i 2 år da vi laget førstemann, nå har vi vært sammen i 4 og venter andremann :) gifter oss når vi har vært sammen i 6 år, altså om 2 år :) og blir nesten helt nøyaktig 2 års mellomrom på barna, som vi bare skal ha disse to her av. Liker å gjøre ting i partall, vi tydeligvis.

Nr en kom ett år etter at vi møttes.. så ganske fort [emoji85] Nå har vi vært sammen i over 6 år, gift i to, har 3+5åring og venter nr tre. [emoji4]

Back
Topp