Hvor lenge har du å barnefaren vært sammen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Vi hadde vært sammen i 3 år, da jeg ble gravid ned nr 1 :) 6 år sammen nå med nr 2 på vei :)

Har vært sammen i 4 år og vært gift i 1 år. Hadde vært sammen i 2 og et halvt år da vi fant ut at vi ventet førstemann, og nå venter vi nummer 2 :Heartred

Fem år. :)

Hadde vært sammen i 3.mnd da jeg ble gravid første gang. Nå har vi vært sammen i 4 år og venter nr.2 :happy::happy:

hadde vært sammen i 7 og gift noen måneder for vi prøvde på nr. 1 :D
Men han var planlagt før vi giftet oss :) Når har vi vært sammen i 9 år og gift i 2 år og vi venter nr. 2 <3

Jeg har 2 fra før. Men med 1. her så hadde vi vært sammen 1 mnd når vi fant ut at vi skulle ha. Nå har vi vært sammen 3 år til jul å venter 2.

Vi har treårsjubileum om tre uker. Vi venter vårt første barn nå i mars.

Jeg skulle gjerne hatt mer tid sammen bare oss to. Men når man ikke treffer hverandre før man er oppi tredveårene, har man ikke tid til å ta seg den luksusen å vente, dessverre.. Spesielt ikke siden vi ønsker oss to barn.

Vi har treårsjubileum om tre uker. Vi venter vårt første barn nå i mars.

Jeg skulle gjerne hatt mer tid sammen bare oss to. Men når man ikke treffer hverandre før man er oppi tredveårene, har man ikke tid til å ta seg den luksusen å vente, dessverre.. Spesielt ikke siden vi ønsker oss to barn.
Litt samme situasjon som oss.

Vi har vært sammen i 13 år, gift i 4. Prøvde ikke på nr 1 før vi var gift, og nå venter vi nr 2 [emoji4] vi traff hverandre tidlig så vi har hatt ti år sammen før vi fikk barn. Har det kjempe bra sammen[emoji4]

7.5 år. Vært sammen i 10 år i år, og venter nr 2

Hadde ikke vært sammen i mer enn et halvt år da vi ble gravide, men jeg føler meg allikevel helt sikker på at det er denne mannen jeg skal dele livet mitt med, og at han kommer til å bli verdens beste far for mine barn.:love7

Back
Topp