Hvor lenge har dere

Prøvd siden des 06. Har vel blitt 21pp nå... Dritt lei hele prøvinga[:(] Jeg får heller ikke hjelp fordi jeg er så ung. Men tror jeg skal bestille meg en time hos legen snart. Orker ikke prøve noe særlig lenge til...[:(]
 
ORIGINAL: lmk88

Prøvd siden des 06. Har vel blitt 21pp nå... Dritt lei hele prøvinga[:(] Jeg får heller ikke hjelp fordi jeg er så ung. Men tror jeg skal bestille meg en time hos legen snart. Orker ikke prøve noe særlig lenge til...[:(]

 
Er vel en stund siden du var hos legen sist? Kanskje greit å prøve igjen, hvis ikke, bytt fastlege og prøv igjen!. Hvis ikke det går, kanskje gå privat? [:)]
 
sluttet med p-pilla i 2005..men gikk ikke sikkelig inn for å prøve før i 2006,ble da aktive prøvere..så er en god stund..
 
slutta på pillen i des/jan 06/07, men prøvd aktivt siden juli 2007
 
jeg sluttet på pilla i slutten av mai 07, så litt over et år nå. Har ikke kommet i gang med utredning enda for legen min ville vente. Har tempet i to sykluser nå, så jeg har noe å ta med til legen! Krysser fingre for at det klaffer snart eller at vi iallefall får hjelp![:)]
 
Januar 2006 ble gravid september 2007 naturlig, men mistet uke 7 tvillinger [:(], endelig gravid mai 2008 med en[:D]
 
Back
Topp