Hvor lenge har dere

Nokså nøyaktig 1 år nå... Sluttet på pillen i juli/august 2007! [:D]
Har pcos, og har derfor bare hatt mensen 4 ganger siden det [&:] Utrolig frustrerende!
 
Uff, jeg er hvertfall så heldig at jeg har 28 dagers syklus og el av meg selv. Er på 4 kur med pergo nå, første doble kur. Det er for å forsterke el[:)] Håper det gjør susen nå altså.
 
Ja, du har grunn til å være fornøyd med 28 dagers syklus! [:D]
Mange som er missunnelige på den!
 
Håper dobbel pergo gjør susen for deg [:)]
 
har ikke peiling på pp, fant ikke ut hva det var før jeg kom inn hit... men vi har prøvd siden februar 2005, så begynner og nerme seg 3 og 1/2 år med prøving... men har ikke brukt prevansjon siden juli 2001.
 
ORIGINAL: Kaizer

Nokså nøyaktig 1 år nå... Sluttet på pillen i juli/august 2007! [:D]
Har pcos, og har derfor bare hatt mensen 4 ganger siden det [&:] Utrolig frustrerende!

 
Kan signere Kaizer her, ganske lik historie! Forskjellen er at jeg har hatt mensen 6 ganger, samt 2 ganger med p-pillen nå, om jeg ikke husker helt feil[8|]
 
ORIGINAL: Line84

Uff, det er lenge altså. Har dere vært til utredning da?


var det min du refererte til? iallefall så har jeg vært og fått UL i februar 2006, hvor de fant cyster på eggstokkene mine, jeg var knust, men legen sa jeg kunne enda klare og bli gravid på egenhånd, så i skam og fortvilelse valgte jeg og vente med hjelpa og vi har prøvd på egenhånd siden.

men nå har typen gitt opp og jeg merker han er blitt mer og mer utålmodig, så nå skal vi få hjelp, så han (og jentene her inne) har klart og vise meg at det ikke er noe og skamme seg over!

vi skal til ny utredning i slutten av september, men er spådd at jeg skal til utredning i september og bli gravid i oktober!
 
Var deg jeg mente ja[:)]
Uff, du har jo virkelig gått gjennom en tøff prossess! Er jo bra dere får hjelp nå! Selv sender vi søknaden til ivf nå i august/september. Ingen skam og trenge hjelp! Det er jo så mange som trenger det nå for tiden. Det viktigste er jo og få et lite barn[:)]
 
ja det har vært ekstremt tøft, men føler at jeg har lært mye om både meg og gubben på denne tiden, vi har jo alltid klart og heve hodet igjen selv om vi har vært langt nede noen ganger, har også funnet en lettere måte og takle prøvingen, sånn som at jeg ikke tar noen tester for de gjør bare vondt når svaret er negativt, har heller ikke fulgt med på syklusene mine, for da ble jeg alltid oppgira når EL var over og super skuffa når TR kom!

hadde ikke trodd det skulle ta så lang tid å få hjelp som det gjør, men har jeg klart i 3 år, skal jeg vell klare 3mnd å [:)] og merker at humøret mitt er bedre nå når jeg har slått meg til ro med at vi trenger hjelp og at det ikke er noen skam!

så flott at dere skal sende søknad om IVF snart, blir jo rundt når jeg skal til utredning, og det er jo ikke lenge til! vet du noe om det tar lang tid?
 
Syntes du er tøff jeg[:)]
 
På Haukeland er det ca 2 mnd ventetid fra søknaden blir sendt til du får forsamtale, så det er jo ikke ille[:)]
Hvordan er ventetiden i Nord?
 
oooooooooooh ikke verre! nå skal jo bare jeg til utredning og sendte inn søknaden i midten av mai... fikk først brev om at jeg skulle få time i slutten av august, men de har sendt ny innkalling om at jeg vil få time i slutten av september, trodde det var pga at de skulle rekke og få resultatet av svømmerne til gubben, men han var inne og tok prøven i juni, sååååå svaret bør de jo ha fått for lenge siden....
 
ja, syns det var litt merkelig, særlig siden jeg har papirer på at jeg har prøvd i over 3 år og enda utsetter de enda en ekstra mnd...

jeg håper jo på at vi får noe utlevert på dagen og at vi er i full gang før vi avslutter oktober... slik jeg ble spådd! men om realisten i meg skal få snakke ut så tror jeg ikke vi er i gang før slutten av oktober og at det ikke blir barn før etter jul...
 
hehe liker bare og være lenge oppe [8|]

ja jeg trøster meg selv med at jeg har heldigvis aldri mistet!
 
Uff, ja, det må være tungt! Jeg hadde en kjemisk graviditet nå for 2 mnd siden! Fikk en skikkelig knekk da! Helt forferdelig![:(]
 
Deilig og være lenge oppe da[;)] Hehe
 
ja jeg har aldri likt og gå å legge meg på natten... vet ikke helt hvorfor men er aldri så voken noen gang som det jeg er når klokken bikker 12... jeg kan være trøtt som en dupp hele ettermiddagen og tro at jeg blir og sovne tilig, men neida jeg sitter oppe....

ikke helt sikker på hva en kjemisk graviditet er, men da fikk du positiv graviditetstest eller? hadde du symtomer på at du var gravid? uff tror jeg er litt glad for at jeg ikke tar tester!
 
men da vet du vell at du iallefall kan bli gravid, du må bare klare og holde på egget?! eller er jeg helt ute på jordet? 
 
Back
Topp