Hvor lenge har dere vært på forumet?

Absolutt ikke ble med i mars 2023. I 2009 var jeg konfirmant :wacky:

Ble vel medlem nå i år, sommer?

Synes fortsatt det er for mange underforumer og litt for rotete til at det er enkelt å manøvrere.

Jeg var ikke tenåring enda en gang i 2009 :playful: men var første gang innom i 2019. Ble veldig viktig under korona da jeg fikk min første!

Er 40, så kunne i teorien vært her siden 2009, men starta her i 2023 tror jeg, og har hatt god støtte i forumet gjennom utredning for infertilitet, tre spontanaborter, en missed abortion, og oppstart av IVF. Har vært med i fire termingrupper allerede, så håper denne femte er den gruppa jeg får være i helt til termin :Heartred Vi har ingen barn fra før.

Er 40, så kunne i teorien vært her siden 2009, men starta her i 2023 tror jeg, og har hatt god støtte i forumet gjennom utredning for infertilitet, tre spontanaborter, en missed abortion, og oppstart av IVF. Har vært med i fire termingrupper allerede, så håper denne femte er den gruppa jeg får være i helt til termin :Heartred Vi har ingen barn fra før.
Jeg var 21 år i 2009, da jeg fikk min første. Babyverden fantes, men det var ikke store aktiviteten den gang. Følte meg veldig alene. Denne gangen er det helt annerledes. Å få være aktiv her inne med en gjeng som går gjennom det samme, der man kan dele tanker og opplevelser er gull verdt for meg :D Håper du får være inne her med oss :Heartpink

Ja, jeg tror jeg har samme brukeren som med førstemann som er 10 år gammel, men finner ikke noen bevis for det :laughing002
Jeg har dog vært utrolig lite aktiv da forumet både har blitt glemt og vært sårt å være i pga fertilitetsvansker.

Ble med i 2018. Så etter ett forum med andre i samme situasjon og hadde på det tidspunktet vært prøver i 2 år. Det er god støtte her inne og fint å følge andre i samme situasjon :D

Jeg ble med i mai i år:happy:

Jeg har vært med i forumet siden 2011 når jeg var gravid med eldstemann, men hadde en annen bruker da. Kom tilbake med denne brukeren i mars 2019 når jeg ble gravid med nr.2 :)

Er førstegangs gravid og meldte meg inn her for noen uker siden da jeg testet positivt på våres første forsøk. Har aldri vært gravid før, eller hatt noe ønske om det før nå. Er 33 år.

Meldte meg inn i september 2022 når jeg var på slutt spurten med sønnen min :) Viste ikke om dette forumet før det :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed005

Back
Topp