hvor lenge har dere prøvd?

Hei! Vi sluttet med prevansjon september i fjor uten å aktivt prøve. Ble gravid tidlig i oktober, slutten av november fikk vi konstantert MA, prøvde igjen frem til mai, uten hell, men da fikk jeg positiv test 3 dager før forventet mens (litt utålmodig, hihi), men SA to uker etterpå. Gravid igjen nå, ca 5 uker, men livredd for ny SA eller MA... Ikke uk før uke 9, synes det er en utfordring å vente, har jo så lyst til å høre hjerteslag, sjansen for SA/MA er visst mye mindre da...
 
Nå satt den på 5 pp. Med første klaffa det med en gang. :)
 
Detta e PP10, men har jo ikkje fått testa endå, IKM 14.juli.
Sist gong trengte me 27PP....
 
Det gikk på første pp :) med førstemann gikk det på 2pp ,
føler meg kjempeheldig !!!!! :D
 
Førstemann satt på første, så ble jeg gravid første eggløsning etter fødsel som endte i sa, hadde ubeskyttet forrige måned uten å prøve så hardt, så denne måneden prøvde jeg å treffe el. Har ikke fått positiv test enda, men håper at vi traff på:)
 
1.mann satt på pp2, denne gangen har vi ikke prøvd så hardt. Sluttet å bruke prevansjon i julen og har prøvd å treffe el etter kalender uten hell. Når det klaffet fikk vi ikke fulgt kalenderen så det viste seg at jeg har el ganske tidlig i syklusen :p
 
Klaffa på første forsøk:)
 
Har ikke prøvd ;)
 
2pp=)
 
1 "forsøk" denne gangen også. Har egentlig ikke rukket å prøve skikkelig hverken denne gangen eller forrige gangen. Er visst lett fruktbar :D
 
Sluttet med prevansjon for 1 år siden, men prøvte ikke aktivt før senhøsten, hadde 4 PP før vi tok en pause. Satt på 1PP etter pausen emoticon

Første gang tok det ca 4-5 PP
 
18 pp første gang, 8 pp men den ente i en SA, men denne gangen så brukte vi bare 7 pp :-) krysser fingrer for at det går bra denne gangen! :-)
 
Ble gravid på p-pillen i des 2009, mistet i mars 2010, satt på første da vi prøve på lillemor oktober 2010 og ble igjen gravid på pillen nå :P er vel det man kaller fruktbar :P
 
Back
Topp