hvor lenge har dere prøvd?

TulleHøna

Forumet er livet
hvor lenge har dere prøvd å bli gravide??

1 pp her :) 

Aktivt i 11 mnd.. Men jeg gikk ikke "på noe" i 1,5 år.
Med førstemann tok det 1,5 år med aktiv prøving, så vi var vel i grunn "heldige" denne gangen. :-)

vi begynnte å følge el kalkulator for 8 mnd siden! det funka ikke, så jeg begynnte med el tester. da fant jeg jo fort ut at min el ikke er i nærheten av hva kalkulatoren sier :P så da satt den på 2 forsøk :)

førstemann satt på 1.pp. denne lille spiren satt på 2.pp. Utrolig takknemlig for at vi har vært så heldige :)

4. PP her. Hadde da ikke gått på prevansjon i 1 år, men vi brukte annen beskyttelse.

2 pp på begge kommende storebrødre. Spiren i magen var ik planlagt men satt på første å eneste gang vi hadde sex den mnd :-) er visst lett fruktbar hehe

Førstemann tok 3pp. Denne gangen tok det lengre tid, 8pp.

3 pp på første, men da hadde jeg gått på p-pillen til rett før vi begynte å prøve. Har ikke gått på den på en god stund nå, så denne gangen gikk det på første pp :-)

2pp (men på en måte 1pp, for vi bomma helt på el første måneden :P)

Det ble klaff på første forsøk både med førstemann og nå :-)

Det klaffe på 2 pp, med førstemann gikk det første gang. Heldigvis er vi heldige slik. :)

Har egentlig ikke prøvd... :) måtte ta ut spiralen rett før jul, og ble gravid med engang-men begynte blø og mistet, men jeg kontaktet legen og mente det kjentes ut som "det hang noe igjen" ;) som da viste på ul at var en ny graviditet... Men begynte blø etterpå. Kom ikke så langt at jeg fikk ny prevensjon, men er veldig glad for at jeg er gravid igjen :) Men dette blir min siste, har 5 flotte fra før :D

Har egentlig ikke prøvd... :) måtte ta ut spiralen rett før jul, og ble gravid med engang-men begynte blø og mistet, men jeg kontaktet legen og mente det kjentes ut som "det hang noe igjen" ;) som da viste på ul at var en ny graviditet... Men begynte blø etterpå. Kom ikke så langt at jeg fikk ny prevensjon, men er veldig glad for at jeg er gravid igjen :) Men dette blir min siste, har 5 flotte fra før :D

Er gravid for andre gang, og har egentlig aldri rukket å prøve før spiren satt. :)

Vi prøvde i over et år og var klar for prøverør til høsten....så skjedde det av seg selv

Mistet to ganger siden jan. Vi har ikke vært veldig aktive prøvere, men bare ikke hatt noe prevansjon.

Satt på 1pp :-) 2 mnd siden jeg sluttet på p-piller, men brukte kondom først.

Back
Topp