Hvor lenge har dere prøvd?

henna

Glad i forumet
[:)] Er ny her inne, lurer bare på hvor lenge dere har prøvd å bli gravid?
Jeg har ikke brukt prevnsjon siden vi fikk hjerteknuseren vår, men ingen ting har skjedd. Begynner å bli utålmodig nå, er jo over to år nå. [:@]
 
vi har prøvd siden juli -05, altså 1.5 år.
begynner å bli lei, ja! =)
 
masse lykke til!
 
[&:] takk, lykke til du også. Har vært hos legen i dag, og hun sa at det kunne ennå gå et halvt år før det ble resultater, pga at hormonene i kroppen ikke er i balanse etter forrige svangerskapet.
 
Foreløpig har vi bare prøvd i en knapp mnd. Har ikke gått på prevensjon det siste halve året, men vi har vært super forsiktige. Nå kjører vi på for full pupp[:D]. Sist ble jeg gravid etter kun 2 mnd, men hvert tilfelle taler for seg har jeg hørt. Er veldig spendt på å se hvor lang tid det tar denne gangen.
 
vi har hvert prøver siden desember 05. 1år og 2 måneder begynner å bli lei..
 
1 år og 8 mnd. Drit lei... Men skal i gang med prøverør, så er egentlig litt letta:)
 
prøvd omtrent et år nå... 13pp nå
 
14pp.... At det skal være så forbannet vanskelig.... Lei, lei, lei, lei!!!
 
Er inne i 15de pp...fyff tar på å hele tida tenke baby.... er mest redd for at det aldri skjer lissom.. Men vi skal iallefall ta prøverør i april:-)
 
14 mnd+ litt til... lei ja..
 
vi har prøvd siden april 06....syns det er lenge jeg, men jeg ser jo at det er jenter her som har prøvd mye lenger enn det (så jeg skal ikke klage)...
 
Vi har prøvd siden November 05.Jeg ble gravid i Mai 06 men hadde MA i Juli.Siden har vi prøvd aktivt.Er veldig sliten og trett,fikk mensen igjen i dag og er skikkelig deppa..Hvor lenge bør vi prøve før vi kontakter lege for ev.tester?
 
Vi har vært gift i tre år nå, like lenge som vi har håpt på å bli gravide.... [:(]
 
Har prøvd veldig aktivt i litt over ett år nå.. [:(] På tide at noe skjer kanskje?? [8|]
 
Uff.. nei.. [:(] Jeg er sååååååå dum! Vil ikke, tørr ikke!!
 
Hadde bestilt time og alt hos legen, men avbestilte.. dette for at både jeg og mannen min skulle gå sammen til en helt annen lege.. men har ikke somlet meg til det!! [:@]
 
Men tro meg.. jeg vet at det er på tide [:)]
 
(som svar på Babyhåp)


Vanligvis sier legene etter å ha prøvd i 1,5 - 2 år uten resultat skal man gå å få utredning.
 
ORIGINAL: linlin

Vi har prøvd siden November 05.Jeg ble gravid i Mai 06 men hadde MA i Juli.Siden har vi prøvd aktivt.Er veldig sliten og trett,fikk mensen igjen i dag og er skikkelig deppa..Hvor lenge bør vi prøve før vi kontakter lege for ev.tester?

 
Ikke vent lenge.. Få time hos fastlegen din først,  og så vil han/hun sikkert råde deg derfra.. Vi var hos lege i august, og da henviste han oss med en gang, og vi fikk ikke time på Haukeland før i januar, så det kan jo ta noe tid mellom legene.. jeg ville begynt nå hadde jeg vært deg...
 
 
Sluttet med prev begynnelsen av januar 2003..... Phu, begynner å bli sliten av all denne prøvingen[:D]
 
Hei. Ny her men erfaren prøvere. Har prøvd sen sep.-05, 1,5 år. Litt lei, har vart på laproscopi og venter på time i Porsgrunn...
 
Back
Topp