Hvor lenge har dere igjen??

I følge Legen er Jeg ca 11 og en halv uke på vei, I følge min egen er det ca 1 uke mindre enn det..... [:D]

Jeg har veeeeeldig lenge igjen. Virker helt uendelig lenge akkurat nå. Plutselig så er tiden der, og da føles det som om det har gått fort. rart ?

2 uker og 6 dager igjen. Eller rettere sagt 20 dager.. Spennende...[:)]

Forhåpentligvis en god stund til, satser på å bli minst 100 år! hehe, for det var vel DET du lurte på [;)]

Jeg har 88 dager igjen... eller 13 veker, så nå skal mi nyte siste trimester, og jula i fred og ro [:)]

Jeg har vanvittige 17 uker igjen jeg da! Vet ikke om jeg holder ut, er det lov å si at man er lei nå? Vil at babyen skal komme senest i februar jeg da... hehe, men må vel bare smøre meg med tålmodighet... for denne skal ikke ut før 2 april påstår jordmor [:D]

Har bare 15 dager igjen...foråpentligvis [;)] WOHOO!

6 uker til termin idag[:)]

har 169 dager igjen[:D]

8 eller 9 dager til termin..

15 uker igjen.....sukk!! Vet jeg er over halveis, men.....Skulle ønske det var noen dager bare. Ikke det... Det er kjempe koselig å gå gravid, men jeg var på sykehuset og besøkte svigerinnen min forrige dagen og de har nettopp fått....
Ååå..Jeg vil også ha...hehe!!

MEN...den som venter....hehe!

23 uker igjen!!! 160 dager, nedtelling har begynt! gleder meg som en unge hehe [:D]

jeg har 8 uker og 5 dager til terminen,men håper han kommer om 6 uker. da er jeg rundt uke 38 og det er perfekt.[:D]

Back
Topp