Hvor lenge har dere brukt vippestol?

Embla

Embla
Hei! Jeg melder meg inn i februar jeg- hører egentlig til mars, men der er det jo null aktivitet... Vi har brukt vippestolen (Baby Bjørn) helt fra vi kom hjem fra sykehuset, og tulla elsker å sitte i den. Vi har selvsagt vært forsiktige med å ha henne lenge av gangen i den, men hun har blitt veldig glad i den. Når ingenting annet fungerer så roer hun seg som regel når hun kommer i den. Hun er nå 5,5 uker, og hun ligger mer enn hun sitter, men det blir jo uansett ikke helt flatt ned. Hun sovner ofte i den, og da legger vi henne over i vognen. Når startet dere- og hvor lenge brukes den av gangen?

Velkommen hit til oss! :)

Vi har en slik som man ikke endrer ryggen på, så han ligger liksom på skrått.(å, så flink jeg er til å forklare..)
Husker ikke helt når den ble tatt i bruk. Han var vel max en uke.
Han sitter ikke så lenge om gangen, men det er fordi han er fryktelig selskapssyk og helst vil være på fanget hele tida.:)

Velkommen! :)

Vi bruker også baby Bjørn til tulla vår, og hun elsker den... Hvor lenge hun sitter i den om gangen har jeg ikke helt tenkt over, men det blir vel fort en halvtime om gangen... Når jeg lager mat,spiser ol. Hun har sovna i den to ganger, og siden ho sliter med å få nok søvn og våkner hvis ho blir flytta på så har vi latt ho sove der.. Men det har vel ikke blitt mer enn en halv time da heller... Ho er snart ti uker, og det er vel en 4/5 uker siden vi kjøpte stolen...

Velkommen:-) Vi har prøvd den noen ganger, men hun finner ikke roen helt, så ho ligger stort sett på leketeppet med babygym, det elsker hun:-)

Har også baby bjørn stolen. Den har vært i bruk siden dag 1, men bare veldig kort den første tiden. Nå brukes den mens jeg lager middag, så kan fort bli 30 - 45 minutter. Mini er straks ti uker btw..

Velkommen :)

Vi har vippestol med ole brum på, vet ikke merke for den er arvet etter lillesøsteren min (blir 3 år i juli). Snuppa liker seg godt i stolen når hu er i humør til det. Sitter der når jeg dusjer, lager mat, henger opp klær osv. sovnet der mange ganger og da lar vi henne ligge der ei stund, ca 30-45min :) Tok den i bruk da hun var 1 1/2 uke ca :)

Velkommen :)

Vi har vippestol med ole brum på, vet ikke merke for den er arvet etter lillesøsteren min (blir 3 år i juli). Snuppa liker seg godt i stolen når hu er i humør til det. Sitter der når jeg dusjer, lager mat, henger opp klær osv. sovnet der mange ganger og da lar vi henne ligge der ei stund, ca 30-45min :) Tok den i bruk da hun var 1 1/2 uke ca :)
Kanskje den fra Jysk? Den hadde vi til eldste og den var mye mer populær enn den vi har nå:-P

Takk for svar dere, og hyggelig å være velkommen her :-) Det blir ca 30-45 minutter om gangen her også, og jeg har vært litt redd for at det har vært for lang tid. Men så tenker jeg at de sitter jo egentlig slik i bilstol også, synes hun sitter mere rett opp i ryggen i den enn i vippestolen.

Back
Topp