Hvor lenge hadde du pressrier

førstemann 20min ca. fikk ikke lov å presse med en gang.
andremann: husker ikke. lenge men turte ikke presse pga det med førstemann å ingen sa ej kunne presse. så da lot ej være. men fra ej pressa til snuppa var ute tok det vel bare et par minutt.

var vell 7 minutt [:)]

Aner ikkje. Kjente ikkje at eg hadde pressrier en gang, før jm fortalte at eg måtte presse[8D]

Så på 3-4 press så var babyen ute[:)] 

5 min ca

20 min [:)]

5 timer [&:] med 10-20 sek mellomrom [&:]

15 min....

Med første fikk jeg ikke pressrier[:(] Så jeg presset på egen vilje å på kommando fra JM.
Brukte 2.5 time,å det var forferdelig[&:]

Nr 2 fikk jeg Kjempesterke pressrier å på 3-4 press var hun ute.5 min med pressrier kanskje..Gikk fort i allefall.Å heldigvis.

20 minutter[:)]

Jeg hadde pressrier i 1,5 t.... jenta satt bommfast! Di kom med vakuum og tang, men til ingen nytte[&:] Så jeg måtte klippes[:@] Synes 1,5 t var lenge jeg...det sa dem selv også... men leste om ei her som hadde pressrier i 6 timer?? stakkars dame......

Jeg har aldri satt meg inni når hva skjedde, og hva som er hva. Men måtte trykke/presse 2-3 ganger tror jeg før snuppa var ute.
Før der lå jeg å sniffa lystgass og vugga meg gjennom de vonde taka.

80 min første gang, og 5-10 min (fødselen varte i 20 min, så jordmora rakk ikke å se å klokka da det plutselig var pressrier på gang [8D]) andre gang. Fikk ikke lov å presse andre gangen da, for ungen banet vei selv, hehe.

15 minutter første gang, 90 minutter andre gang.

(Andre gang kom en liten stjernetitter med navlesnora 2 ganger rundt halsen, første fødsel var alt normalt.)
Følte meg temmelig mørbanka etter 1,5 time, derav 30 minutter med drypp..

3 pressrier fordelt på 6 minutter[:D][:D]

hadde da til gjengjeld hatt rier i 16 timer[8|][&:]

en time og to min i følge papiret jeg fikk på barsel.... husker bare at det var sinnsykt slitsomt, fikk ikke med meg så mye hva klokka var underveis....

Back
Topp