Hvor lenge hadde du fantomspark?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg fødte for over et år siden, og har fortsatt fantomspark. Utrolig plagsomt!
Nå er jeg 6 uker på vei, og kommer jo ikke til å kjenne de første sparkene... :p

Last edited:
Hadde det en hel dag noen uker etter fødsel (fødte 1. mai), ikke etter det. det er utrolig ekkelt når man ikke har baby i magen hehe :D

Kan ikke huske jeg hadde det ;)

Et par år etter siste fødsel tror jeg. Du kjenner godt de første sparkene likevel. De er helt annerledes, mye svakere enn fantomsparkene fra den usynlige fotballspilleren. :P

Et par år etter siste fødsel tror jeg. Du kjenner godt de første sparkene likevel. De er helt annerledes, mye svakere enn fantomsparkene fra den usynlige fotballspilleren. :P
Åh, jeg håper det. Hadde vært litt kjipt å innse etter noen uker at det faktisk er babyen jeg kjenner, og ikke de plagsomme fantomsparkene. :)

Jeg fødte for to år siden, men har fremdeles masse fantomspark :)

14mnd siden fødsel og jeg har det innimellom, spesielt nå når jeg er gravid igjen! Er 9+2 idag og vet med sikkerhet at det kan ikke være lille bebis jeg kjenner allerede :p

Jeg har det enda innimellom og lillegutt er 7 mnd :P

Kjente det helt til jeg kjente spark fra den lille i magen nå:P men jeg kjente stor forskjell på fantomsparkene og sparkene fra babyen da:D da kjente jeg at det føltes ikke helt som en baby likevel de fantomsparkene. Fødte forje for 2år siden og er 23 uker nå:)

Trodde ikke jeg hadde hatt det, men har jo tatt meg selv i å tenke mange ganger at noe føles akkurat som sparking. :p Så da er det visst det likevel. Min er 15 mnd og jeg kjente det senest for et par dager siden.

Hadde aldri det jeg.

Hadde det nylig også jeg :p og min minste er 4.5 år :p Hører til sjeldenhetene nå da ;)

17mnd siden fødsel og har det ennå...

Kun noen uker begge gangene

Hmm...hadde fantomspark i ca to år tror jeg. Nå nærmer hun seg tre, og har iallfall ikke hatt på en god stund.

Back
Topp