Hvor lenge hadde dere vondt etter fødsel?

tjukka_igjen

Glad i forumet
Jeg kan ikke huske hvor lenge det varte sist. Nå er lillejenta 10 dager og det er så vondt nedi der at jeg helst bare ligger. Gjør vondt å både sitte og stå. Er helt fint om morran, men blir verre utover dagen. Ble sydd for jeg revnet i det gamle arret der jeg ble klippet sist.
 
Uff stakkars deg!

Husker jeg hadde VELDIG vondt lenge etter første fødsel. Klarte ikke å sitte eller noe. Revnet mye innvendg og måtte syes mye, de holdt sikert på en time. hadde sikkert vondt 2-3 uker! :(

Denne gangen sydde jeg kun et lite sting og har ike vondt. ..
 
Jeg har og fremdeles veldig vondt. Fødte for 15 dager siden :(
 
husker jeg hadde vondt en stund etter første fødsel. Var en mye tyngre fødsel og jeg sydde mer enn jeg gjorde nå...Husker jeg gikk å bysset i stua og var så sliten og kjente nedpress, men samtidig ville jeg ikke sette meg ned fordi det var så ømt og vondt..

Denne gangen har jeg ikke hatt vondt i det hele tatt, annet enn litt øm de første dagene...

Håper det snart går over for deg for det er ikke noe særlig å ikke kunne sitte uten å ha vondt..


 
Fikk du en grad 2 eller noe? Jeg revnet mer første gang, og hadde vondt i 3-4 mnd. Klarte ikke sitte i den perioden. Men mitt tilfelle er veldig spesielt, for hadde invendige infeksjoner som ikke ble oppdaget. Jeg tror nok du må regne med noen dager til, du har jo revna i litt hardere vev (som arrvev faktisk er). Men hvis det varer og varer så bør du vel få det sjekka med tanke på infeksjon.
 
Grad 2 ja, har kjøpt medisinsk grønnsåpe jeg vasker meg med i tilfelle rottefelle. Satt i grønnsåpebad tidligere i dag og da så jeg noen sting datt av så det gror vel kanskje bare
 
Jeg fikk bare overfladiske rifter og sydde ca 5 sting! Men syntes det var VELDIG vondt i ca 2 uker! Men nå er lillegutt 3 uker og en dag og jeg har minimalt med vondt nå :) Så godt som bra igjen!
 


tjukka_igjen skrev:
Grad 2 ja, har kjøpt medisinsk grønnsåpe jeg vasker meg med i tilfelle rottefelle. Satt i grønnsåpebad tidligere i dag og da så jeg noen sting datt av så det gror vel kanskje bare



IKKE SETT DEG I GRØNNSÅPEBAD! Var det som forårsaket infeksjonen min... Skrev en advarselstråd om dette for noen dager siden, skal dytte den opp så du kan lese min begrunnelse.
 
jeg har enda vondt og jenta mi er 4 uker og 2 dager.. grusomt.. ble klippet men det har revna litt opp igjen..
 
Hvordan vet man om man har betennelse?
 
Back
Topp