Jeg har en sønn fra før, hvor jeg og min eks møttes og jeg ble «gravid på et kvarter»
så når jeg møtte min nåværende samboer, så da jeg tidlig at jeg ønsket flere barn, så om vi ønsket å gå videre og bli kjærester osv, så måtte han også ha et ønske om barn for jeg ønsket ikke å finne ut mye senere at han ikke ønsket.
Heldigvis for meg så har han alltid hatt lyst på fler barn men ikle helt funnet den han ønsket å skape den familien med. Så da ble det oss
I oktober i fjor var vi enige; nå er vi skikkelig klare for å begynne prøvingen med barn! Men vi måtte igjennom en lang periode med å finne felles hjem, si opp gamle leiligheter, flytte sammen, skape hverdagen sammen, tilvenning i ny barnehage for sønnen min og rett og slett prøve å finne et tidspunkt som kunne passe best.
Vi skulle egentlig begynne prøvingen i november i år, for da skulle et av prosjektene våre være ferdigstilt. Men når prosjektet ble utsatt helt til neste sommer, sa jeg «da gjør vi det nå!!» og smakk så satt spira <3
Så for å egentlig svare, så har vi vært kjærester i straks to år og samboere i straks ett år <3