Hvor lenge gikk dere på cyclogest ved ferskforsøk?

Jeg er enig med dere begge, men ser at jordmor har satt opp min "uke 16"-konsultasjon nå på 16+2. Så jeg blir ikke helt klok på om det er timearket som tar feil eller hva! Må få kartlagt dette før man begynner med de viktige tingene, feks glukosebelastning og vaksinering!

Jeg booka covid- og influensavaksine til 15+5 for å være sikker på at jeg var over i andre trimester :hilarious: skjønte ikke om 13+0 eller 14+0 var andre trimester
Jeg er også enig med deg, men ja virker som det er en endring. Sist jeg var gravid så virket det som alle er enige så ingen tvil om hva de ulike mente da. Det samme med trimester, mange mener først trimester er over ved uke 12, men da mener de plutselig 12-12+6.. haha, og endel mener jo at første trimester går helt til 13+6!
Forvirrende opplegg! Så lenge vi vet hvor mange uker + dager vi er på vei, så finner vi vel ut av det. Jeg fikk tidlig ultralyd sist da jeg var 7+2. Om det blir likt denne gangen er det midt i jula, så spørs. Lurer veldig på når klinikken tar juleferie.

Takk! Det er veldig tidlig ennå, er 12 dpo i dag, men håper håper!

Hvordan går det med deg? Du er i andre trimester nå?
Veldig spennende dager fremover for deg nå, de snegler seg av gårde og man vil så innmari det skal gå ❤️ håper alt for deg! Men 12 dpo er veldig mye lenger enn ikke noen ❤️

Relativt dårlig form, men er takknemlig. 17+3 nå, så håper det betyr det går bra ❤️

Back
Topp