Hvor lenge forventer du at joggesko til barn varer?

Forventer ut sesongen, men blir like skuffet hver gang:p

Har et par på våren, et par på sommeren og et par på høsten. De på sommeren er helt tynne og lette, de på høsten er mer "fjellstøvler".

Har ingen forventninger det når det kommer til største mi. Hu kan fint ødelegge di i løpet av ei uke. Fikk nye Gore tex sko til over 600 kr, 1 mnd senere var de så ødelagte at de rett og slett var ubrukelige.
Forventer lengre levetid på sko til minste. Hu er litt roligere av seg og klarer ikke slite de ut like fort :p

Det første jeg tenkte var en sesong. Men Mini er såpass liten enda, så tror jeg var litt naiv der, særlig etter å ha lest svarene deres :D

Vi kjøper flere typer sko til hver sesong, dvs eksempelvis joggesko, tøysko, støvler og sandaler til sommerehalvåret. Kjøper de litt for store og forventer da at det skal rekke hele sesongen. Har pleid å vare hos oss, frøkna er nå 5år, med unntak av når mormor finner på å slenge joggeskoene i tørketrommelen:p Heldigvis så var det også i det tilfelle hun som var rkst ute med å kjøpe nye;)

Forventer at de varer hele sesongen - og det gjør de som oftest.
Jeg har benyttet meg av reklamasjonsretten hvis ikke :-)

Jentene mine har litt forskjellige sko spesielt på sommersesongen. Både joggesko, litt tykkere goretexsko, sandaler, støvler tøysko. Da forventer jeg at de holder hele sesongen så lenge de ikke vokser ut av str

Med en aktiv gutt på snart ni år forventer jeg ingenting når det gleder levetid for joggesko, gitt. De holder stort sett maks en måned, uansett hvor kostbare de er.

Jo eldre snuppa har blitt, jo kortere levetid på joggeskoene ;) Dem vi kjøpte sist tok ca 1,5 mnd på å slite hull i tuppen, men sånn er det med aktive barn!

Kunne ønske en hel sesong, men et par måneder kanskje? Da blir de ikke brukt hver dag.

Her varte de denne gangen 2 mnd og jeg haar tenkt å klage,synes det er altfor dårlig.

Jeg er happy om de holder to måneder. Dyre eller billige spiller ingen rolle. Utslitt blir de samme hva. Derfor kjøper jeg sko i perfekt størrelse hver gang. Ingen vits å vente på at de sliter dem ut.

Jentene får småsko i tillegg til litt "ordentlig" bruk. Guttungen fikk nettop converse som han kan bruke innimellom joggesko og sandakter. Ser ut til at det hjelper om de får byttet sko litt innimellom.

Men man kan jo ikke klage fordi skoene blir slitt? Her er det slitasje og ikke skoene det er noe galt med :o

Jo, det går helt fint :-)
Ecco goretex til eldtemann ble slitt etter noen uker. Jeg gikk inn å klaget og fikk beskjed om at sånn skulle det ikke være. Skoene skulle tåle lek, sykling osv :-) Fikk nye med en gang.
Men hadde ikke gått å klaget hvis joggeskoene til 199 kr ble ødelagt fordi de bruker tærne å bremse med under sykling f.eks.

Jeg forventer at skoene holder ca. en sesong på kvalitet ja, under normal lek og aktivitet.

Back
Topp