Hvor lenge fortsetter dere å teste?

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Som tittelen sier. Har dere sluttet å teste?
Eller fortsetter dere?

Har nesten blitt en rus for meg å se disse testene på morgen  ❤ :jimlad:
Har tre strimler igjen, og tenkte å kjøpe en digital til som jeg håper å få se 3+ ❤

Hihi jeg er også testetøs! Har 2 strimmel og 2 staver igjen + en digital (sparer den til uke 5), tester annenhver dag nå for å se stigning og gir meg etter alle de er brukt opp ;)

Jeg har sikkert 20 strimmeltester igjen, 5 staver og en cb med uke. Tar nok noen til og cb om en uke. Og kommer til å kjøpe en med uke etter det også. Også blir det å bestille tul i uke 8 ca. Eller så tidlig som de vil ha meg [emoji23] Gikk bra sist, men ma/bo første gang sitter litt i meg.

To til cb med uke. Hadde tenkt å ta dem henholdvis 5+1 og 6+1, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Bestiller tul til uke 8 :) det hadde vi sist også, og det roet meg veldig å se et bankende fint hjerte.

Har tatt 1 strimmel og 1 digital, tenkte å ta 1 digital i løpet av neste uke :) ikke førstkommende uke.

I første svangerskapet testet jeg MYE :P gidder ikke det nå.

Jeg har to strimler og en digital liggende. Skal prøve å holde meg til IKM dato 26.01, men syntes det er fryktelig vanskelig:p

Jeg kommer nok ikke til å teste noe mer. Vi dro på tul i uke 8 sist gang - vi kommer nok til å gjøre det samme nå :)

Har igjen 1 eller 2 strimler, og en digital. Skal ta den digitale neste fredag når jeg er 5+6 [emoji4] og da skal jeg slutte å teste!

Jeg testet bare to ganger. dagen etter IKM og dagen etter det igjen. Det var ikke heeelt overbevisende tester 12 dpo, så tok en 13 dpo også. Da fikk jeg 1-2 på CBD

Fikk jo 1-2 på CBD i dag, men jeg kjøpte jo en to pakning skal prøve og vente til neste mandag for da skal jeg være 5 uker. Har igjen 4 billig strimler som jeg kommer til å ta når trangen melder seg. testegal jeg?? nehei

Elsker og teste! [emoji85] så kommer til å teste fram til 3+ på digital (hvis jeg er så heldig å få det [emoji4]) har 3 strimler, en cb pluss og 2 digitale igjen som jeg skal bruke opp [emoji4]

hadde slutta om det ikke var prøverør. Siden det er det og de skal ringe meg 15, fortsetter jeg frem til det..

Jeg er en skikkelig testetøs [emoji85] Kommer til å fortsette teste hver dag frem til jeg får 3+ [emoji4]

Jeg er enten 4 uker eller 4+5 i dag. Har jo igjen en digital men vet ikke når jeg skal ta den. Tok i går og den viste 1-2 vil jo gjerne se økning :oops:
Når tror dere jeg burde ta den?

Back
Topp