Hvor lenge før neste barn?

Storesøster rekker vel kanskje fylle 2 år (11.02), før lillebror kommer.

21 Mnd mellom mine. Tenker d hadde vært bedre å vente litt men nå er de jo veldig nære i dag!

Første er født i februar 2014, nr to kommer i februar 2016 :) For oss holder det med to barn :)

Vi fikk første okt 2010
Andre juni 2014
Venter nr3 mai 2014

Skulle egentlig ikke ha så lenge mellom de to første. Men det ble bare sann
De har utrolig stor glede av hverandre!

Her blir det 7,5 år mellom de! Ikke noen flere barn. Var gravid for ett år siden men mistet. La det litt på is da, men er fint med søsken så Here it goes , men blir ikke flere :-)

Her blir det 22 mnd. Mellom barn 1 og nr 2

Datter født april 2012

Lillesøster kommer februar 2016

Ikke sånn vi hadde planlagt det, ønsket i utgangspunktet 2,5-3 år mellom, men er det noe jeg har skjønt er det at en baby ikke kan bestilles. Så om vi orker og ønsker en til, håper jeg vi får det til. Men tida tenker jeg ikke over lengre. Bare svært takknemlig over hun jeg har og min lille i magen <3

Første født i januar 2014
Andre har termin februar 2016

Usikker på om det blir flere da vi blir veldig lett gravide men også har lett for å miste/høyere risiko for sykt barn. Så vi sier oss fornøyd med to fine gutter, og nr.3 blir ikke noe vi MÅ, det blir som det blir. Skal iallfall ikke kutte strengen før jeg nærmer meg 40 ;)

Har termin ganske akkurat 2 år etter termin med første. Helt perfekt for oss. :)

20 mnd mellom de to første. Des 2010 og sept 2012. Ca 3,5 år mellom nr 2 og nr 3. :)

Første er født januar 2012
Lillesøster er ventet i februar 2016
Blir 4 år forskjell. Skulle gjerne sett at det var 3 år, men det er jo ikke alltid ting klaffer slik man vil. :)

Tror ikke det blir flere. :)

Vi får 2 år og 4 mnd forskjell mellom våre to gutter. Tror det blir fint:)

Nr 1 er født juli 03
Nr 2 er født april 06
Nr 3 er født desember 14
Nr 4 er ventet februar 16

Hva som er best vet jeg ikke enda. Men 3 år mellom var veldig fint, med tanke på at han på 3 år var litt mer selvstendig. Blir jo bare 14 mnd mellom di 2 minste så kan bli litt hektisk, men tror di 2 får mer glede av hverandre når di blir litt større

Storebror 10.07.2009
Lillebror 03.10.2011
Minstesøster februar 2016

Syns det til tider var ganske tøft med de eldste, men nå leker de nokså greit sammen og har mye glede av hverandre.

Skulle hatt en i april 2011, som endte i MA som ble oppdaget rett før fulle 12.

Vi ville ha to skoleår.
Mai 2012
August 2014
Februar 2016 (litt tidligere enn planlagt, satset på en mai/juni baby)

Prøvde egentlig å få barn med ca to års mellomrom, men storesøster blir 3 et par måneder etter at lillebror kommer :-) Etter dette vet jeg ikke hva vi tenker, får vel se hvordan det går med to før vi bestemmer oss angående en tredje :-)

Back
Topp