Hvor lenge før/etter IKM testet du positivt?

Heisann.
Ser ut som jeg skal være her om alt går som det skal.
Jeg testet posetiv om lørdagen det var 7 dager før jeg forventet mens.
Håper på spiren klamrer seg fast:)
 
Testet positivt ca. 9/10 dpo.
 
DPO betyr Days past Ovation (dager etter eggløsning). Så forventet menstrasjonsdag er DPO 14 i gjennomsnittet.

Jeg hadde svaaaak positiv dpo 9, klar positiv dpo 11 og tydelig og klar positiv dpo 14.
 
Litt vanskelig å forklare, men skal prøve :) Testet positiv på rugedag 6 (tilsvarer vel 6 dpo). Dette er ett fryseforsøk, så d.v.s at embryoene var 3 dager gamle da di ble satt inn. Så testet positivt på tirsdag, å er vel 4 uker på mandag som kommer.
 
Testet positiv 4 dager etter eggløsning... (ifølge ultralydtermin)
 
Testa svakt positivt i dag, og det er 5 dager til IKM.. (9 dpo)
 
6 dager etter IKM!:)
 
Testet sånn ca. da jeg forventet mens, vet ikke når det blir ift IKM? men testen var like sterk på begge sider, og vistes veldig fort -så var ganske sikker etter bare èn test:-)
 
Testa i dag tidlig jeg, forventa mens (IKM) på tirsdag. Streken var der den - ikke tydelig men så den uten problem. Tok en strips-test i ettermiddag (den i dag tidlig var sånn 'vanlig' test fra billigetester), der var det en tydeligere strek. Ingen tvil, tenker jeg da. Men tar sikkert en ny 'vanlig' test i morgen tidlig? Eller er det lurere med en strips til?
 
Testet positivt 3 dager etter ikm. Bestemte meg tidlig for ikke å begynne testing før ikm.
 
Back
Topp