Hvor lenge før/etter IKM testet du positivt?

LilleNusk5

Betatt av forumet
Hvor lenge før/etter IKM testet du positivt?

 
forrige svangerskap på testet jeg neg 4 dager før neg og 4 dager etter ikm pos...

nå er det 8 dager til IKM, så jeg skal vel ikke teste før om 2 uker da...
 
Nå testa jeg på IKM (tok ikke noen tester før nå, så veit ikke hvor tidlig jeg kunne fått  positiv) men tidligere har jeg testa positivt 3 dager før IKM.
 
hm....9dpo... 

må tenke nå asså..... ca 4 dager før ikm
 
Jeg testet positivt 2 dager før.
 
Jeg har ikke IKM før 3 november, dvs om 6 dager og er alikevel skuffet over negativ test. Jeg er håpløs emoticon

hihi

Jeg har vært kvalm, men vesla har både hatt løs mage og oppkast i dag, så kan være et snev av det jeg har. Jeg har også hatt litt ømme bryster, men det kan være fordi all melka ikke er vekk enda, selv om det er en stund siden jeg sluttet å amme... 

Sist hadde jeg ingen tegn før uke 5, hadde ikke helt regelmessig så hadde IKM et sted mellom den 16. og den 20. men den 17. testet jeg og fikk veldig positivt... 

Hadde et øøøørlite håp (les megastort) om å få positiv test allerede i dag *knis* emoticon emoticon
 
Jeg følte på meg at det hadde klaffet og hadde litt symptomer, så testet positiv med digital cb 2 dager før IKM :) hadde egentlig tenkt å vente, men det er jo sååå spennende...! :)
 
testet positivt med Casper 3+2...

nå er jeg 4 dager over ikm og ingen mens!! *krysser fingrene* :))
 
testet svakt positivt 8dpo positivt på cb digital 9dpo 
 
Hva betyr dpo?

Jeg skal ha mensen den 3 november, dvs om 5 dager. Men fikk negativ test i dag, og håpet mitt forsvant igrunn samtidig... 

Jeg hadde en ørliten blødning 2 dager etter da jeg skulle hatt eggløsning, hadde sex to dager før det...Dvs hadde jeg sex 4 dager før den blødningen. Men siden testen er negativ nå, var det neppe festeblødning, men heller en liten eggfløsningsblødning, og dermed kan det godt være svømmerene daua før egget rakk frem!

Jau... Hm... Det var jo ikke planlagt å bli gravid nå, absolutt ikke, men det var sånn sett uansett en farlig ting. For guuuuuud så verpesjuk jeg har blitt av dette her haha er testen negativ, er jeg mest sannsynelig gravid før jul uansett, har blitt for gira på en nummer to haha 
 
Sjekket tappen... Den er høy, veldig bakover, "tørr"  og hard... 
Men de siste dagene har den vekslet mellom hard og litt mykere... Den har også variert mellom hvor bakovervendt den har vært... 

"regelen" sier:
Etter eggløsning 
Hard: Stemmer i dag
Lukket: Stemmer
Lavt plassert: Stemmer ikke
Tørr eller litt fuktig: Stemmer
Kan være litt bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag

Rett før mensen (4 dager igjen til forventet mens)
Åpen: Stemmer ikke
Hard: Stemmer
Lavt plassert i kjeden: Stemmer ikke
Fuktig: stemmer ikke helt
Kan være bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag

Ved tidlig svangerskap
Tett lukket: Stemmer
Plugget igjen: Aner ikke
Lavt hos noen høyt hos andre: Jeg har hatt begge deler i det siste, men i dag var det høyt
Kan være bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag
Hard med et mykt lag: Den har variert litt i konsistens, og jeg syntes den varierer i konsistens. Den er mye mykere oppover, mens på tuppen minner det mer som hodet til en erigert penis Så, stemmer?


Blir igrunn bare mer forvirret hehe usj... Tok test i kveld, negativ, skal ta i morgen også så klart, håååååper så iiiinderlig på en fin liten strek. Om den er svak eller sterk spiller ingen rolle, så lenge den ER der... Håpet mitt er som en berg og dalbane... 
 
Sjekket tappen... Den er høy, veldig bakover, "tørr"  og hard... 
Men de siste dagene har den vekslet mellom hard og litt mykere... Den har også variert mellom hvor bakovervendt den har vært... 

"regelen" sier:
Etter eggløsning 
Hard: Stemmer i dag
Lukket: Stemmer
Lavt plassert: Stemmer ikke
Tørr eller litt fuktig: Stemmer
Kan være litt bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag

Rett før mensen (4 dager igjen til forventet mens)
Åpen: Stemmer ikke
Hard: Stemmer
Lavt plassert i kjeden: Stemmer ikke
Fuktig: stemmer ikke helt
Kan være bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag

Ved tidlig svangerskap
Tett lukket: Stemmer
Plugget igjen: Aner ikke
Lavt hos noen høyt hos andre: Jeg har hatt begge deler i det siste, men i dag var det høyt
Kan være bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag
Hard med et mykt lag: Den har variert litt i konsistens, og jeg syntes den varierer i konsistens. Den er mye mykere oppover, mens på tuppen minner det mer som hodet til en erigert penis Så, stemmer?


Blir igrunn bare mer forvirret hehe usj... Tok test i kveld, negativ, skal ta i morgen også så klart, håååååper så iiiinderlig på en fin liten strek. Om den er svak eller sterk spiller ingen rolle, så lenge den ER der... Håpet mitt er som en berg og dalbane... 
 
Sjekket tappen... Den er høy, veldig bakover, "tørr"  og hard... 
Men de siste dagene har den vekslet mellom hard og litt mykere... Den har også variert mellom hvor bakovervendt den har vært... 

"regelen" sier:
Etter eggløsning 
Hard: Stemmer i dag
Lukket: Stemmer
Lavt plassert: Stemmer ikke
Tørr eller litt fuktig: Stemmer
Kan være litt bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag

Rett før mensen (4 dager igjen til forventet mens)
Åpen: Stemmer ikke
Hard: Stemmer
Lavt plassert i kjeden: Stemmer ikke
Fuktig: stemmer ikke helt
Kan være bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag

Ved tidlig svangerskap
Tett lukket: Stemmer
Plugget igjen: Aner ikke
Lavt hos noen høyt hos andre: Jeg har hatt begge deler i det siste, men i dag var det høyt
Kan være bakovervendt: Veldig bakovervendt i dag
Hard med et mykt lag: Den har variert litt i konsistens, og jeg syntes den varierer i konsistens. Den er mye mykere oppover, mens på tuppen minner det mer som hodet til en erigert penis Så, stemmer?


Blir igrunn bare mer forvirret hehe usj... Tok test i kveld, negativ, skal ta i morgen også så klart, håååååper så iiiinderlig på en fin liten strek. Om den er svak eller sterk spiller ingen rolle, så lenge den ER der... Håpet mitt er som en berg og dalbane... 
 
ÅH HERREGUD!!

Hva er oddsen for å få 3 skyggestreker på rad, selv om den første er morgenurin, den andre er midt på dagen urin (den sterkeste streken) og den siste er tatt på natten, og alle tre ses på først når den tredje og siste er tatt?

Da er den første ca 12 timer gammel (sov lenge i dag hihi) den andre er ca 6 timer gammel, og den siste er fersk...

Jeg vet at "gamle tester" kan få falskt positiv, men to på rad OG en skyggestrek? Og når den midt på dagen har en tydelig sterkere og lettere strek å se enn den på morgenen?

Å herregud.... Ny test tas når jeg våkner igjen, og er det så mye soim et fnugg av skygge der skal jeg for fanken kjøpe en digital I DAG! 

Og ja, jeg har sagt dette alt, men, FY SØREN DA!! HERREGUUUUUUD!!! emoticon

Hvis dette kun er tilfeldigheter kommer jeg til å grine lenge og hardt... 
 
nå er det 4 dager før IKM, 6 dager hvis den blødningen jeg hadde var forsinket eggløsning, og jeg skal prøve å holde meg unna testene et par dager. Blir bare forvirret av dette her, og det har ingenting godt for seg! 
 
nå er det 4 dager før IKM, 6 dager hvis den blødningen jeg hadde var forsinket eggløsning, og jeg skal prøve å holde meg unna testene et par dager. Blir bare forvirret av dette her, og det har ingenting godt for seg! 
 

Denne gangen testet jeg klart positiv 4 dager før IKM ( i dag!), overraskende nok..!

Med førstemann testet jeg positiv en uke etter IKM, men det var jo også den første gangen jeg testet, da jeg virkeig ikke trodde jeg var gravid.. :)
 
Med førstemann, viste jeg ikke at jeg var gravid i uke 5+0, så var ca 10 dager etter IKM jeg testet! Veldig pos med andre ord! Nå har jeg ikke IKM før 11 Nov, så er leenge til jeg skal teste.. men er har et stort håp om at ukens sengekos har lønt seg, for idag har jeg murringer og er veldig rar i magen, så håper det er et tegn på at det har festet seg og har begynt å gro :) kommer ikke til å teste før 13-14 nov :)
 
Back
Topp