Hvor lenge etter

ble sammen da vi var 16, flyttet sammen da vi var 19 og no 22 og 23 venter vi en liten en[:D] så 6år

Vi var sammen i 8 år før vi ble gravid.
Vi ble sammen februar 2001, flytta sammen juni 2001, fikk hund samtidig som vi flytta sammen(er det en sånn baby-substituttt?)[:)][:)].
Venter nr to nå om en ukes tid, da har vi vært sammen i litt over ti år......

Vi ble sammen september 2004, fikk sønnen vår juli 2009 og i september 2011 kommer lillesøster eller lillebror. :) I september har vi vært sammen i 7 år <3

Flyttet sammen etter å ha vært sammen 1 år :)

Ble sammen på tampen av -99, flyttet sammen et år etter (slutten av -00), giftet oss i -05, planla barn og ble gravide i -06, fikk barn i -07 (altså etter 7 1/2 år) og skilte lag i -08. [&o]

Vi bodde praktisk talt sammen første året også, bare ikke offisielt - pendlet mellom bofellesskapet mitt, foreldrene mine, moren hans og studenthybelen til søsteren min. [8D]

Hadde surra en del frem og tilbake med bf til hun eldste i halvannet år før jeg ble gravid. Ble mer eller mindre slutt da jeg var gravid.

Jeg og datra mi flyttet inn til sambo etter vi hadde vært sammen i noen mnd. Ble gravid etter 2 1/2 år. Nå har vi nettopp fått nr 2 i sammen og har vært sammen i 5 1/2 år.

Ble sammen i Januar 2005, bodde sammen i helgene, men flyttet ikke hjem før etter endt vk2 våren 2006. Ble gravid i Desember 2006 [:)]
Giftet oss i April 2009, og da var visst nr 2 allerede laget i Mars [;)] Fortsatt lykkelig sammen med gubben min [:)]

blei forlova innen 1 år
gravid innen 2 år
flytta sammen rett før 3. trimester[:)]

Nå har me vært sammen i 4,5 år, og vente jente nr 2[:D]

ORIGINAL: TinaCelineeey

du ble sammen med ***** ble du gravid ?? 13 mnd
er dere sammen enda?? Ja
flytta dere fort sammen?? 3 mnd

Sammen i 2000, ble gravid i 2006. Flytta sammen etter 1 år ca. Er sammen enda[:)]

du ble sammen med ***** ble du gravid ?? Ehm, sånn ca. 2 uker, å da ble eldstemann til [8D]
er dere sammen enda?? Ja, vel 10 år nå.
flytta dere fort sammen?? Etter 2.5 mnd

Vi er sammen,
flytta sammen etter 1mnd,
gravid med nr en etter 3mnd[;)]

Back
Topp