Hvor lenge etter

vi hadde vært sammen i godt over 4 år når vi ble gravide [:D]
vi er sammen enda, nå har vi vært sammen i 8 år [:D]
vi flytta sammen når vi hadde vært sammen i godt over 3 år [:D]

Vi er ikke gravide enda men vært prøvere i 19 måneder..
Fortsatt sammen...
Flyttet sammen offesielt etter 4 måneder[:D]

ORIGINAL: TinaCelineeey

du ble sammen med ***** ble du gravid ??
er dere sammen enda??
flytta dere fort sammen??

Ble gravid 5 år etter vi ble sammen. Det var planlagt, og jeg hadde fullført en bachelorgrad og fått fast jobb.
Vi er sammen enda [:D]
Flyttet sammen etter 1,5 år.

du ble sammen med ***** ble du gravid ??  så kort tid etter at jeg ikke har lyst til å fortelle det her
er dere sammen enda?? ja og har vært sammen i snart 7 år og har 3 barn sammen
flytta dere fort sammen?? ble sammen 16.september 04 og flyttet sammen 1.februar

Ble sammen mars 2005
Flyttet sammen juni 2005
Ble gravid mars 2010, og Lille kom november 2010

Fremdeles lykkelig gift <3 [:)]

Flytta sammen etter å ha vært kjærester i 6 mnd ca[;)]
Da vi fikk snuppa hadde vi vært sammen i over 4,5 år, er sammen enda![:)]

tja litt rotete og innviklet histore da[8D] men i korte trekk

jeg og min x-man var nylig separert etter langvarig prøving på barn og jobbsituasjon hadde slitt i stykker vårt forhold.
så jeg fant meg litt tidsfordriv på havet for det var lange turer. vi startet vel i slutten av juli og bommet på prevansjon en gang i august så da var størstejenta ett faktum. så vi var ikke sammen engang.
han flyttet inn i november for en prøveperiode og jeg har siden ikke klart bli kvitt han[8D]

Vi møttes, giftet oss og flytta sammen 5. desember.

5. desember året etter var mens-termin med jentungen... :D Men hun er født en mnd etter det da.

Hadde prata på nett av og på i ett års tid.
Skulle bare gå tur og ta en kopp kaffe. Flytta inn den dagen og han traff blink på egget ca 10 dager etter første møte og vi bor sammen i dag og har en gutt på 10 mnd [:D]

traff hverandre nyttårsaften 04/05, og ble sammen en uke etterpå. Flytta inn etter 4,5 mnd og ble gravid etter 4 år sammen. Er forsatt sammen.[:)]

ble sammen nov07, gravid i februar 08 og flyttet sammen april 08. fortsatt sammen ja[:D]

ORIGINAL: TinaCelineeey

du ble sammen med ***** ble du gravid ??
er dere sammen enda??

jeg ble gravid etter nesten tre år.
Vi flyttet sammen etter to mnd (og det var litt for fort, for det var ikke bare bare, men vi gjorde det pga avstanden)
Vi er fortsatt sammen. på Det fjerde året nå. Netopp kjøpt oss hus og alt er så langt bare fryd og gammen [;)]

Var sammen i 5 år før jeg ble gravid, flytta sammen etter 4mnd. Og er fortsatt sammen

Vi møttes i februar for 5 år siden, flyttet sammen etter noen mnd. Ble gravid ca 2 1/2 år etter vi traff hverandre [:)] nå venter vi jente nr 2, er forlovet og har det fantastisk [:)]

du ble sammen med ***** ble du gravid ?? 3 mnd..
er dere sammen enda?? nei..
flytta dere fort sammen?? flytta sammen da jeg var rundt 20 uker på vei, bodde sammen til jeg var 35 uker..

Vi ble sammen i 2002. Kjøpte hus sammen i 2007. Vi var begge studenter før den tid, så bodde jo sammen i helgene og feriene osv. Fikk baby i 2009. Og ja er fortsatt sammen:)

vi hadde vært sammen i 3 år og bodde sammen og ja vi er sammen ennå

du ble sammen med ***** ble du gravid ??  1- 2 mnd tror jeg [:-]
er dere sammen enda??  ja , er forlovet [:)]
flytta sammen 1 februar

med BF til han jeg har...så blei vi gravide etter ca.5mnd...IKKE planlagt...så flyttet sammen da...vi flyttet fra hverandre rett etter lillegutt var 2år...

Han jeg bor sammen med nå...blei det sånn: sammen desember 2008, lillegutt og jeg flyttet sammen med han desember 2009, forlovet august 2010 og gravide desember 2010..venter vårt første felles barn august 2011[:)]

Back
Topp