Hvor lenge etter

ble sammen i 1990, gift i 1993 første barn i 1999(etter 4års prøving), nå får vi 4mann i november 2011. er mannen i mitt liv<3

Ble sammen september 08
Gravid juni 09
flytta sammen august 2010 [8D]

Kan også legge til at det ble slutt jula 08, og vi ble ikke ilag før jeg fant ut at jeg var gravid! Men vi var "kjærester" hele tiden, var ilag vær dag osv. Men han vill ikke kalle meg kjæresten sin [8D] Rart opplegg!

ORIGINAL: TinaCelineeey

du ble sammen med ***** ble du gravid ??
er dere sammen enda??
flytta dere fort sammen??

Ble sammen i februar 2004, flytta sammen i mai 2004, ble gravid med nr 1 nov 2005, nr 2 juni 2008, nr 3 juni 2010.
Fortsatt sammen [:)]

Du ble sammen med ***** ble du gravid ?? - Vi begynte å prøve 1 år og 1 mnd etter, klaffet på første forsøk.
er dere sammen enda?? Ja, vi er gift nå og venter nr to.
flytta dere fort sammen?? Ja, jeg bodde omtrent hos han fra vi ble sammen, flyttet offisielt sammen etter 3 mnd.

Blei gravid når vi hadde vært i lag i 1,5 år, ikke planlagt.
Vi e fortsatt i lag (vært i lag i 4 år i september '11)
Vi "fløtta" i lag ganske fort. Med en gang, han bodde så og si hos ho mamma og dem en stund og etter det så bodde æ så og si hos han og kompissen. Men det gikk vel 1 år før vi offesielt fløtta i lag i ei ega leilighet ;P

du ble sammen med ***** ble du gravid ?? vi hadde vært sammen i 3 år...
er dere sammen enda?? jepp, og har 2 barn sammen
flytta dere fort sammen?? etter 3.5 år... hadde skjedd tidliger hadde det ikke vært for at vi jobba og gikk skole 2 timer fra hverandre...[:)]

vi ble sammen i juli 06, giftet oss sommeren 08 og jeg ble gravid første gang nov 08.
er nå 2gravid me nr 2, og vi er fortsatt gift.

Ble sammen Januar 07, Ble gravid i mars [8D] Flytta sammen i mai. Fikk første gutten vår Desember 07 og andremann oktober 10.

Träffades första gången i april 2008, blev väl mer eller mindre tillsammans ganska fort eftersom vi började ses i princip varje helg efter det. Blev gravid i sep 2008 o flyttade ihop i december 2008. Är fortfarande tillsammans [:)]

Ble sammen i 2004, flyttet sammen i 2005, fått to barn - i 2009 og 2010, fortsatt sammen [:)]

Be sammen da jeg var 16år i 2001, Flytta sammen i 2007. Ble gravid i 2008 (fikk førstemann da i mars 2009), ble gravid på nytt i 2009. (fikk andremann da i juni 2010)
Og vi er sammen enda ja. Så har vært sammen i 10år til høsten[:-][:D]

Flyttet sammen etter 14 dager.
Ble gravide etter 8 år sammen (prøvde ikke i åtte år altså)
Har snart vært sammen i 15 år nå.

Fra vi blei sammen til snuppa blei født gikk det 9 mnd og 10 dager [:-]
Flytta sammen midt i mellom [:)]

Ja, er fortsatt sammen [:)]

Eg blei gravid 1 1/2 år etter me blei ilag.. Og flytta samen like før guten kom til verden![:D]

Vi hadde vært sammen i 1,5 år da jeg ble gravid.

Vi er sammen enda.

Vi flyttet sammen 14 dager før vi ble sammen.

du ble sammen med ***** ble du gravid ?? 3 mnd. Men hadde kjent han i 5 år. Og vært sammen 2 ganger før.
er dere sammen enda?? ja
flytta dere fort sammen?? I Oktober, ble gravid i Januar.

Vi ble gravide etter 10 måneder uplanlagt, og vi flyttet sammen etter 4 mnd.
Vi er fortsatt sammen[:D]

Vi ble sammen januar 2001, forlovet juni 2004, gravid mars 2006, forlovelsesringen tok jeg av desember 2006, dagen etter ble snupp født. Nei, vi er ikke sammen lenger..[8D] var aldri samboere heller

Vi hadde vært sammen i 4 år og bodd sammen i 1 år da jeg ble gravid, nå er vi på vårt 7ende år sammen og venter barn nr 2[:)]

du ble sammen med ***** ble du gravid ?? 1år og 3mnd
er dere sammen enda?? Ja d e me [:D] nettopp hatt 4årsdag [;)]
flytta dere fort sammen?? me flytta sammen itte 3mnd [8D]

Back
Topp