Hvor lenge etter utskraping blødde du?

Tobarnsmor i 2020

Blir kjent med forumet
Hvor lenge etter utskraping blødde du/hadde smerter?
Jeg måtte på utskraping i går pga foster ikke kom seg ned livmorhalsen etter mange forsøk.
Var 10 uker på vei men den døde i uke 8.
Idag har jeg nesten ikke blødd noe og det murrer litt i magen men ingen smerter.
Skal det gi seg så fort? Hvor fort kan jeg forvente at mensen kommer tilbake da?
 
Jeg blødde bare en dråpe etter operasjonen, så var det over.
 
Jeg hadde 2-3 dager uten nesten noe blødning. På dag 3 kom plutselig mye mer. Deretter ca 3-4 dager "halv mens", deretter mye spotting av og på i ca 1-2uker. Etter 2 uker var det helt stopp.
 
Fikk utskraping i går, i dag er jeg allerede ferdig. Men har truseinnlegg for sikkerhets skyld.
 
Ja, hele tiden. Det svir litt også. Tar Paracet og Ibux (en av hver) når det blir ille. Må ta før jeg legger meg på kvelden. Ellers får jeg ikke sove.

Det murrer og svir/stikker her.. men trenger ikke smertestillende lenger.
Sover bare på ryggen, tør ikke sove på sidene enda haha :rolleyes: tok bare 1 dag før blødningene stoppet også.
 
Så nå skjedde det noe merkelig... Var på do, da jeg plutselig fikk så vondt i magen. Det kom en blodklump på str med en liten appelsin ut. Jeg trodde alt var ute etter utskrapingen... Kan d være mer igjen der inne?
 
Så nå skjedde det noe merkelig... Var på do, da jeg plutselig fikk så vondt i magen. Det kom en blodklump på str med en liten appelsin ut. Jeg trodde alt var ute etter utskrapingen... Kan d være mer igjen der inne?
Virker som om det ikke er uvanlig med rester. De jobber jo egentlig i blinde der nede under operasjonen
 
Så nå skjedde det noe merkelig... Var på do, da jeg plutselig fikk så vondt i magen. Det kom en blodklump på str med en liten appelsin ut. Jeg trodde alt var ute etter utskrapingen... Kan d være mer igjen der inne?

Det kan fint være igjen rester etter utskraping. Jeg hadde utskraping 4 april, men blødningene ga seg aldri, startet og stoppet flere ganger. Ble påvist rester, og fikk ny utskraping på onsdag denne uken.
 
Jøss så rart.. trodde det var ved medisinsk at man kan risikere rester, ikke utskraping. Men det er bra det kom noe ut da, hvis ikke kunne du risikert infeksjon! Kanskje det var morkaken,den har jeg hørt er stor selvom man ikke gikk gravid lenge..
 
Det merkelige er at jeg føler meg kjempebra nå. I går hadde jeg en følelse av at det var noe der, liksom... Har heller ikke tatt smertestillende i dag.
 
Jeg blødde ganske mye de to første dagene. Ganske vondt når jeg tissa. Blødde som en kraftig mens i ca 1,5 uke. :happy: Hadde også en del smerter.
 
Back
Topp