Hvor lenge etter senabort fikk dere syklus tilbake?

Og mensen kommer alltid 14 dager etter eggløsning. Bruker å merke eggløsning på utfloden. Men man får ikke mensen når er gravid. Satser på å bli gravid ettervert. Veldig lyst gutten min skall bli storebror

Ja tenke seg 2 mnd. Synes man skulle slippe å se sånn info om babyen når man logger inn her. For det er jo ikke en baby her hos meg. Men i følge appen så kommer det fram info om en baby på to mnd

Huff, det høres tungt ut. Jeg tror det går an å ta det bort, men det vil du kanskje ikke? Jeg skulle ønske forumet hadde en knapp som het svangerskapstap/dødfødsel eller noe. Så kunne man stoppe "utviklingen". Jeg måtte slette graviditeten helt. Men det ønsker nok ikke alle.
 
Huff, det høres tungt ut. Jeg tror det går an å ta det bort, men det vil du kanskje ikke? Jeg skulle ønske forumet hadde en knapp som het svangerskapstap/dødfødsel eller noe. Så kunne man stoppe "utviklingen". Jeg måtte slette graviditeten helt. Men det ønsker nok ikke alle.
Jeg viste ikke det gikk Ann. For graviditeten husker jeg jo uansett håper jeg blir gravid snart. Det er vel det alle vi som er her inne drømmer om
 
Jeg viste ikke det gikk Ann. For graviditeten husker jeg jo uansett håper jeg blir gravid snart. Det er vel det alle vi som er her inne drømmer om
Har du funnet ut hvordan du gjør det?
Hvis ikke, åpner du appen. Du trykker på "min profil."
Der står navnet ditt øverst. Så står det eventuelle graviditeter eller barn. Til høyre er det en blyant. Trykk på ern for å endre eller slette.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240617_185634.jpg
    Screenshot_20240617_185634.jpg
    125,8 KB · Visninger: 7
Har du funnet ut hvordan du gjør det?
Hvis ikke, åpner du appen. Du trykker på "min profil."
Der står navnet ditt øverst. Så står det eventuelle graviditeter eller barn. Til høyre er det en blyant. Trykk på ern for å endre eller slette.
Takk for hjelp. Da har jeg sletta jeg. Vondt men egentlig litt godt å. Nå er det bare å bli gravid igjen tenker jeg. Viss jeg er så heldig vel å merke
 
Back
Topp