Hvor lenge er testen positiv?

~Håper~

Flørter med forumet
Hadde SA for 4 uker siden :( Tok g.test som fortsatt er ganske positiv. Var ikke til legen i forbindelse med SA nå, siden det ikke er noe å gjøre. Så vet ikke hvor høyt HCG nivået mitt var. Var ca 5 uker på vei. Men har jo så lyst til å komme igang med neste prøveperiode.
Hvor lenge henger HCG i kroppen?

Vedlegg

• IMG_4346.png
    IMG_4346.png
    5,4 MB · Visninger: 4
Det er jeg ikke ekspert på, og det kan helt sikkert variere fra person til person. Men jeg har hatt en SA i ca uke 5 tidligere i år, og da fikk jeg beskjed om å ta kontakt om jeg fortsatt hadde positiv test etter fire uker :) Helt sikkert lurt å i hvertfall ta en telefon til legekontoret!

Jeg har alltid fått eggløsning 3-4 uker etter alle mine SA (har hatt 3 stk) :)

Trist å høre at du måtte oppleve en SA og lykke til videre :Heartpink

Det er jeg ikke ekspert på, og det kan helt sikkert variere fra person til person. Men jeg har hatt en SA i ca uke 5 tidligere i år, og da fikk jeg beskjed om å ta kontakt om jeg fortsatt hadde positiv test etter fire uker :) Helt sikkert lurt å i hvertfall ta en telefon til legekontoret!

Jeg har alltid fått eggløsning 3-4 uker etter alle mine SA (har hatt 3 stk) :)

Trist å høre at du måtte oppleve en SA og lykke til videre :Heartpink
Takk for svar ❤️ Ja det er vel lurt å ta en telefon
Lykke til videre til deg å ❤️

Står vel stort sett 4-6 uker mener jeg . Jeg har hatt to MA i år og hatt blenda hvite tester etter to uker . Var 8+1 og 12 uker sist , men stoppet 8+2. var super svak etter en uke etter cytotec og negativ etter 14 dager og ny el var i gang . Ble gravid igjen på første forsøk , men kjemisk , da ble aldri testen sterk . Så kom TR med en liten blodslim , testen var igjen blenda etter fem dager . Det er nå 12 dager siden , så tester etter ny el . Så tror det er veldig forskjellig hvor hardt det sitter .

Står vel stort sett 4-6 uker mener jeg . Jeg har hatt to MA i år og hatt blenda hvite tester etter to uker . Var 8+1 og 12 uker sist , men stoppet 8+2. var super svak etter en uke etter cytotec og negativ etter 14 dager og ny el var i gang . Ble gravid igjen på første forsøk , men kjemisk , da ble aldri testen sterk . Så kom TR med en liten blodslim , testen var igjen blenda etter fem dager . Det er nå 12 dager siden , så tester etter ny el . Så tror det er veldig forskjellig hvor hardt det sitter .
Okei. Takk for svar ❤️ Lei for å høre det du har vært igjennom Lykke til videre ❤️

Fikk negativ test i går, litt over 4 uker etter Cytotec. Var da nesten 12 uker på vei. Fortsatt ingen tegn til mensen.

Fikk negativ test i går, litt over 4 uker etter Cytotec. Var da nesten 12 uker på vei. Fortsatt ingen tegn til mensen.
Okei ❤️ Takk for svar. Lykke til videre ❤️

Fortsatt positiv etter 9 uker her, men jeg har rester som skal skrapes ut imorgen. Ville tatt en telefon for å få en sjekk. :)

Jeg var 8+3 på vei. Hadde MA. Fosteret ble målt til 7+4. Jeg fikk negativ etter 4 uker. Venter fortsatt på mensen (er nå 7 uker siden).

Blenda tester 2 uker etter utskrapning. Da de prøvde med medisinsk abort før utskrapning i våres hadde jeg knall positive tester 6 uker etter (rester).

Hadde SA for 4 uker siden :( Tok g.test som fortsatt er ganske positiv. Var ikke til legen i forbindelse med SA nå, siden det ikke er noe å gjøre. Så vet ikke hvor høyt HCG nivået mitt var. Var ca 5 uker på vei. Men har jo så lyst til å komme igang med neste prøveperiode.
Hvor lenge henger HCG i kroppen?
Hei :Heartred Jeg hadde og SA for 4 uker siden, og var 5+2. Hadde negativ test 1 uker etter. Synes din er litt sterk nå og at du bør ta en tur til legen. Lykke til.

Fremdeles hcg i kroppen 1mnd etter mist her...Så det varierer veeeldig..

Fortsatt positive tester her, over 3 uker siden hjemmeabort. Men jeg fikk mensen 3 uker etter, og testene blir svakere for hver uke, så jeg krysser fingrene for at det blir etterhvert :Heartred :smiley-angelic001

Back
Topp