Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var der i september, skal tilbake i juni å fjerne 2 visdomstenner.. vil egentlig heller DØ!!
Får forresten årlig innkallelse
Hope sooohhahahahahahaha
skal fjerne visdomstann om 1 mnd, gruer meg noe så inn i f.... Kan relatere veldig til angsten. Men tipper vi overlever det begge to
Hope sooo
Nesten samme her også, jeg gikk 4 år uten tannlegebesøk etter skolen. Mista en fylling og måtte bestille time da, etter det er jeg der 1 gang i året jeg ogsåVar 5 år uten tannlege etter skoletannlegen. Hadde smerter så gikk.. Etter det har jeg 1 time i året. Var sist forrige sommer
Jeg er hos tannlegen en gang i året, og hos tannpleier hver tredje måned. Avtaler ny time hver gang jeg er der. Har kronisk tannkjøttbetennelse. Dersom du ikke har noen plager, men likevel bare vil ha en sjekk, holder det ikke med time hos tannpleier? Eller burde man gå til tannlegen når det er så lenge siden sist, kanskje?
Her var det en visdomstann som var problemetNesten samme her også, jeg gikk 4 år uten tannlegebesøk etter skolen. Mista en fylling og måtte bestille time da, etter det er jeg der 1 gang i året jeg også