Hvor lenge er det ok at mannen reiser?

Sniker fra mai (02.05)
Min samboer jobber turnus med en uke av og en uke på. Haner borte hele uka han er på jobb og det er ca tre timers kjøring unna. Kan bl spennende omfødsel starte på arbeidsuka hans. Da er det ei frøken på tre som skal plasseres et sted, samt en valp på halvåret som også må plasseres. Lang fødsel sist med vannavgang halvanna døgn før selve fødselen startet, men tror ikke det blir slikt denne gangen. Besteforeldre er ro timers kjøring unna, men får ha NON i beredskap litt nærmere om noe plutselig skulle skje

Den lengste reisen mannen skal foreta frem mot fødsel er å kjøre ungen til foreldrene hans i påsken. De bor en time unna. Noe mer enn det er verken han eller jeg komfortabel med.

Min samboer er langtransport sjåfør. Han kan være hvor som helst når fødselen starter. Fra lengst sør i landet, til lengst nord i landet. Kjenner jeg er litt stressa for det!.
Men tror han skal få kjøre litt lokalt i trøndelag den siste mnd før termin da!:) Da er han max 4 t unna ca. Krysser fingre og tær for at han får bli i nærheten:)

Her MÅ mannen reise bort åtte dager før termin, ca seks timer kjøring unna, med ekstremt begrensede muligheter til å reise hjem om fødselen starter. Ikke noe noen av oss ville akseptert under andre omstendigheter, men jobbsituasjonen pr nå gjør at vi ikke kan unngå det. Håper ungen enten kommer litt før eller iløpet av ei helg slik at han får det med seg :p

Mannen skal reise bort til Stavanger fra Oslo med bil på en 3 dagers tur når jeg er 35 uker. Det blir nok siste turen jeg aksepterer. Hadde han flydd så hadde jeg vært mer rolig siden han alltids kan hive seg på et fly hjem. Tar litt lengre tid med bil :(

Back
Topp