Hvor lenge er det normalt...

titteii

Betatt av forumet
Helt siden positiv graviditetstest har jeg hatt murringer og stikninger i nederste del av magen. Kan komme plutselig og er noen ganger litt intenst og vondt.. hvor lenge er det vanlig at man føler det slik i starten? Er 5+5 i dag :)

Litt er helt normalt. D fleste kjenner slike voksesmerter og stikk. Om d begynner å bli intense smerter, er d ikke normalt. D kan være tegn på at fosteret har festet seg utenfor livmor.

Livmor strekking kan gjøre utrolig vondt. ! I rygg og mage. Lysken kan også være forferdelig ved brå bevegelser. Kommer det blødninger bør du kontakte lege. Men det er normalt at det kan gjøre itenst vondt til tider ☺

Livmor strekking kan gjøre utrolig vondt. ! I rygg og mage. Lysken kan også være forferdelig ved brå bevegelser. Kommer det blødninger bør du kontakte lege. Men det er normalt at det kan gjøre itenst vondt til tider ☺

Takk for svar. Kjenner meg veldig igjen i denne beskrivelsen. Og ja. Det med lysken.. au! Ingen blødninger her, så håper alt er normalt!

Kjenner meg veldig godt igjen her. I tenke smerter innimellom, mye stikking. Jeg var på tidlig ul og alt var som det skulle.
Lykke til

Back
Topp