Hvor lenge er de våkne mellom duppene?

Opp til 3 timer mellom duppene. Ofte sover han bare 20-30 min å er våken igjen. Han har 1-2 lenger dupper på dagen. ( ca 3 timer sammenhengende)
Er somregel våken fra 18-19 til han skal legges i 22-22:30 tiden isjh..
 
2-3 timer, men han sover godt om natten og to soveperioder på dagen på 1,5 til 2,5 t


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Våken i 1-2timer. Sliter enda med å få til en lang dupp på formiddagen .. De dagene vi har fått til det har han vært i så mye bedre humør resten av dagen :)
 
Fra vi står opp på morningen er hun våken maks halvannen time. Utover dagen, max 2-3 timer mellom duppene... Alt etter hvor lange dupper hun har. Her soves det fortsatt mellom hvert måltid, men duppene er oftest på 40-60 min, og en litt lengre.
 
Fra vi står opp på morningen er hun våken maks halvannen time. Utover dagen, max 2-3 timer mellom duppene... Alt etter hvor lange dupper hun har. Her soves det fortsatt mellom hvert måltid, men duppene er oftest på 40-60 min, og en litt lengre.

Det samme her også. Han sover mest mens vi triller (2-3 timer) på ettermiddagen.
 
Det varierer tydeligvis mye her enda..! I dag våknet hun kl 8, sovnet igjen kl 9, og sov til kl 14!! Deretter sov hun igjen fra 15-16 og nå kl 18 sovnet hun på nytt. Spent på natta!!;)
 
Denne uken virker det til at magevondten er på tilbake gang og hsn har vært våken nærmere to timer nå. Og den første suppen i ni tiden har vart nærmere to timer:)
 
Back
Topp