Hvor lenge brukte...

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
... dere bagen på vogna?

Lillegutt er passert 8 mndr. og sover bare 2 x 30 minutter på dagen. Så hvis jeg vil være ute og trille så er han våken. Han blir skikkelig sinna og vil opp.
Han kan sitte stødig, men setter seg ikke opp selv.

Hva ville du gjort?

Vi byttet til sportsdel når han var 6/7 mnd :) Han viste tydelig interesse for å sitte mer opp og se rundt seg :) Han kunne sitte selv, men ikke sette seg opp selv.

Vi bytta ved 8 måneder. Hun kunne sitte i bagdelen, men hun satt så høyt og ustødig i den at hun nærmest tippa ut på siden :eek: Sittedelen er bedre tilpasset til sitting, med bøyle og fempunktseler, så syntes det var bedre jeg :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Bytta vel til sportsdelen når hun var 7-8 mnd :)

Vi bruker baggen enda. Men triller bare når han skal sove.Her sover han 3 x 30 min. Men hadde helt klart byttet til sportsdelen om han ikke hadde roet seg i baggen. Her er han snart 9 mnd.

... dere bagen på vogna?

Lillegutt er passert 8 mndr. og sover bare 2 x 30 minutter på dagen. Så hvis jeg vil være ute og trille så er han våken. Han blir skikkelig sinna og vil opp.
Han kan sitte stødig, men setter seg ikke opp selv.

Hva ville du gjort?

Emmaljunga bagdelen har en rygg man kan sette opp :-)
Men æ bytta t sportsdelen m snuppa da ho va rundt 6mnd.. ho ville opp å se å satt mye stødigere å så bedre i sportsdelen... no e minstemann5,5 mnd men han e enda fornøyd m bagdelen så vi fortsette med den t han ikkje vil mer...

æ ville nok ha bytta t sportsdelen va æ dæ uten å tenke mæ om to ganga :-)

Byttet til sportsdelen når hu var 6 mnd, for da ville hu bare opp å se. Satte seg opp selv når hu var 9 mnd.. Hadde jeg vært deg hadde jeg byttet til sportsdelen :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Er Simo Duo jeg har.. men syns den sitteplaten er ubrukelig...

Har samme vogna. Hadde som regel ekstra teppe/dyne med som jeg la bak ryggen i tillegg så han satt bedre. Vi bytta ved ca 8 mnd for å få plass til dunposen på vintern. Ble trangt med den i baggen. Guttungen var superfornøyd med å se bedre og sov like godt i den.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Byttet til sportsvogn da hun var 6-7 mnd. :)

Byttet til sportsdel ved ca 5 mnd, full liggestilling men så litt mer ut likevel.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde softbag i vår og fjernet den når hun var ca 6 mnd, men hun fikk ikke sitte skikkelig før hun var 8 mnd.

Bytta til sportsdel når ho var 6 mnd.

Sent from my iPhone using BV Forum

10 mnd. Var så greit å ha bagen til vinteren var ferdig, hun lå så mye mer sjermet oppi der. Kjøpte sele pg hadde på henne oppi bagen på slutten.

Vi byttet til sportsdel når han var 6/7 mnd :) Han viste tydelig interesse for å sitte mer opp og se rundt seg :) Han kunne sitte selv, men ikke sette seg opp selv.
Samme her! :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi hadde en slik greie i vogna som gjorde at vi kunne sette barna opp, selvom de lå i baggen... så om han er 8mnd nå, så tror jeg ikke det er så veldig farlig å la han sitte littegranne ;)

Back
Topp