Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bruker også Nutramigen, hun er 2år og får enda 4dl/døgn.Gutten vår er snart året og er fostret opp på flaske. Fikk bare til å amme i et par uker.
Han får nå 210 ml(+pulver) morgen før første blund og en tilsvarende flaske før han legger seg. Vi bruker nutramigen fra apoteket hvor vi har resept for et år, men som går ut i november (da er han 14 mnd gammel). Tenker jeg skal prøve å trappe ned i løpet av oktober.
Hva er deres erfaring? Og hvor lenge fikk dem bruke flaske?

Vi hadde mistanke om melkeallergi, mye magevondt av mme fra dagligvaren og nan ha1 hjalp heller ikke. Faren er allergisk mot svært mye samt at han har atopisk eksem og astma. Så derfor er han ikke blitt utsatt for melkeprodukter pga fare for allergi.
Nei, jeg bestiller bare e-resept på nettsidene til legekontoret jegVi hadde mistanke om melkeallergi, mye magevondt av mme fra dagligvaren og nan ha1 hjalp heller ikke. Faren er allergisk mot svært mye samt at han har atopisk eksem og astma. Så derfor er han ikke blitt utsatt for melkeprodukter pga fare for allergi.
Vår resept fra Helfo varer også i 10 år. Men må du begrunne for hver gang barnet skal få resept hos legen? Eller ta nye allergitester?
Hun er 2 år og bruker flaske enda, både til vanlig drikke og mme på natta, morgen og kveld. Tutekopp har hun aldri skjønt og hun drikker fint med kopp/ glass også, men etter en stund er det veldig stas å tømme ut innholdet istedet for å drikke det. Så det er jo for at hun skal få i seg det hun skal.
Men i utgangspunktet så har vi jo bare resept på nutramigen 1 og 2. Hva kommer etterpå dette? Det er vel legen som bestemmer det? Eller?Nei, jeg bestiller bare e-resept på nettsidene til legekontoret jeg![]()
Hun får enda nr 2. Den kan brukes til 3årMen i utgangspunktet så har vi jo bare resept på nutramigen 1 og 2. Hva kommer etterpå dette? Det er vel legen som bestemmer det? Eller?