Hvor lenge bruker ungene pysjen?

ORIGINAL: Labambie

2-3 dager så sant det ikke har skjedd noen lekkasjer ut av bleia eller andre uhell iløpet av natta.. [:)]

ORIGINAL: Dollface

2-3 dager så sant det ikke har skjedd noen lekkasjer ut av bleia eller andre uhell iløpet av natta.. [:)]

1-2 dager

2-3 dager. Noen ganger blir de byttet etter 1 natt

det kommer helt ann på om den lukter eller er griset på, men 2-3 dager her[:)][:D]

Hvis hun snørrer mye, så kommer det mye snørr på pysen, og da blir den byttet hver dag..
Men ellers får hun ny pysj hver gang hun bader.. Dvs ca hver 2-3 dag.

Bruker den 4-5 dager. Lillemann har det ganske kaldt på rommet så jeg bruker en ullbody under bomullspysjen, skifter pysjen etter 4-5 dage hvis ikke han har lekket, og bodyen annenhver dag.[:)] 

ORIGINAL: Minerva

4-5 netter. Har en deilig, pustende ullpysj som stort sett byttes når det a) kommer flekker på den, enten fra bleia eller frokosten, eller b) jeg vasker ulltøy. [;)]
Føler ikke at den blir svett og ekkel på samme måte som en bomullspysj, og så små barn svetter jo ikke på samme måte som oss store heller. :)

2-3 dager

ORIGINAL: Kranglefanten

2-3 dager[:)]

bli den skitten på nokka vis, så bytte i før...

ORIGINAL: * supermeg*

vi skifter hver dag. Ny ren pysj hver kveld[:)]

ORIGINAL: Minerva

4-5 netter. Har en deilig, pustende ullpysj som stort sett byttes når det a) kommer flekker på den, enten fra bleia eller frokosten, eller b) jeg vasker ulltøy. [;)]
Føler ikke at den blir svett og ekkel på samme måte som en bomullspysj, og så små barn svetter jo ikke på samme måte som oss store heller. :)

Samme her[;)]

Annenhver dag når de bader, med mindre de/den blir skitne før den tid
 [;)]

ORIGINAL: * supermeg*

vi skifter hver dag. Ny ren pysj hver kveld[:)]

Back
Topp