Hvor lenge bruker/brukte dere lutinus?

Hvor mange om dagen tar du da? Jeg fortsetter også denne gangen. Tør ikke slutte. Men hvor mange skal jeg ta pr dag?

Jeg skal ta 3 per dag, og så er planen min at når jeg har én boks igjen så deler jeg det opp så det blir én uke med 2 per dag og siste uken 1 per dag (altså de siste to ukene jeg tar så trapper jeg ned), for jeg tør ikke å bråstoppe etter så lang tid - men det er nok mest overtro altså. :p Etter uke 10 så skal man jo ikke trenge progesteronstøtte, for da skal morkaken ha tatt over produksjon av progsteron så kroppen vår er ferdig med det. :)

Nei. Var hos legen i dag - nettopp for å teste hcg, men han mente at det var altfor tidlig og at det kunne gjøre at jeg ble "skremt" om det ikke doblet seg. Selv om alt kunne være ok selv uten dobling. Så han ville ikke skape "hodebry"... Får vel bare vente til ultralyd da. Er på rd 16, så antar at jeg kan bestille time om 3 uker. Dersom de ser hjerteslagene vil de vel høre om det er to eller ett?

Jøss... Syns han skaper vel så mye hodebry ved at du ikke får måle den. Hadde snakket med den gynekologen du skal ta UL hos. Kanskje h*n kan gi deg rekvisisjon. De ser hjerteslag fra ca. uke 6 :)

Nei. Var hos legen i dag - nettopp for å teste hcg, men han mente at det var altfor tidlig og at det kunne gjøre at jeg ble "skremt" om det ikke doblet seg. Selv om alt kunne være ok selv uten dobling. Så han ville ikke skape "hodebry"... Får vel bare vente til ultralyd da. Er på rd 16, så antar at jeg kan bestille time om 3 uker. Dersom de ser hjerteslagene vil de vel høre om det er to eller ett?
For en løk. Han har ingenting med å bestemme hva som er vest for deg, eller hvordan du vil reagere. Forlang en blodprøve!

Back
Topp