Hvor lenge blødde dere?

_Nanne_

Forumet er livet
VIP
Husker ikke fra sist hvor lenge det er vanlig å blø etter fødsel... (Skulle jo ikke tro at det bare er 16 mnd siden sist[8D])

Denne gangen blødde jeg lite under fødsel, og kunne raskt slutte med de "herlige" bleiene[8D] Trodde egentlig at det skulle gi seg ganske raskt, men det kommer litt nå og da... Klarer seg heldigvis med at jeg går med truseinnlegg, men er litt lei av det illeluktende blodet nå[:'(]

Forrige gang varte renselsen i 4 uker. Denne gangen bare litt over 2 uker.
Glad jeg er ferdig med den delen ja! [:)]

varte i 3 uker her så jeg er nettopp ferdig med det opplegget..

tror det er litt individulet hvor lenge det varer..sies jo at det kan ta opptil 6 uker, men jeg har ikke vært borti noen som har hatt det gående såå lenge

Tror det bare varte en uke ca her. Blødde ikke noe særlig når jeg reiste hjem fra sykehuset.

Nå er Sebastian 12 dager og der kommer fortsatt litt, men lite blod nå- mest brunt og ingenting når jeg tørker meg siste dagen.

Herregud så heldige dere er!! Jeg husker at jeg ikke var helt ferdig med renselsen når jeg var på 6 ukers kontrollen sist[&o] Så jeg forventer jo det verste denne gangen også....

husker ikke hvor lenge jeg blødde forrige gang men tror ikke det var så lenge som nå...på søndag blir vesla 4 uker og jeg blør enda.....

sist gang varte det i 6 uker , håper ikke jeg blør så lenge nå [:'(]

Sluttet å blø etter 2 og ei halv uke ca [:D]

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Blør ennå jeg[:'(]'
Også har jeg fått vonde menssmerter[:(]

Signerer denne + at jeg har infeksjon og går på antibiotika..[:(]

Back
Topp