Hvor lenge...?? (ang uro)

Sid

Glad i forumet
bare lurer på hvor lenge deres små kan ligge å se på uroen sin...?[8|]

Kasper elsker uroen, har hatt en sånn "opptrekkbar" med en melodi, han har ligget å sett på den opp mot 40 min... Nå har vi kjøpt en som går rundt og spiller forskjellige melodier, og igår lå han ganske lenge å snakket og fektet til den! Nesten en time.. Han sier ifra selv når han er lei!! Da begynner han å "kjefte" på den og sutre. Da er det nok[;)]

Men altså er det lenge å la han ligge....?? Hehe sikkert kjempeteit spørsmål.. Men han blir vel ikke overstimulert?![8|][:-]

den går til hu ikke gidder mere den :)

.. men hun blir fort lei da..

Jeg lar Casper ligge så lenge han synes det er gøy![:D] Er borte å prater med ham en gang i blant, for jeg klarer jo ikke holde meg unna dette nydelige vesenet...
Tar han opp når han begynner å klage da....han kan sikkert ligge der 30 minutter på en god dag![:D]

ORIGINAL: RonjaR

Jeg lar Casper ligge så lenge han synes det er gøy![:D] Er borte å prater med ham en gang i blant, for jeg klarer jo ikke holde meg unna dette nydelige vesenet...
Tar han opp når han begynner å klage da....han kan sikkert ligge der 30 minutter på en god dag![:D]

Samme her :)

ORIGINAL: RonjaR

Samme her, stadig borte å prater med han, men da kan det av og til virke på han som jeg forstyrrer han! hehe[:)][:)] Han kikker på meg litt, så overser han meg helt og følger med på disse dyra som svinger rundt over han[;)]

ORIGINAL: Siljemor88

Jeg tenker at de sier ifra selv når det er nok[:)]

Jepp og det gjør han jo!! Hører tydelig når det er nok[;)]

Takk for svar jenter!! [:D]

ORIGINAL: Frøken Lillan

den går til hu ikke gidder mere den :)

.. men hun blir fort lei da..

Da fortsetter jeg å la han ligge til han sier ifra[:)] Tydelig at det fenger han siden han kan ligge sååå lenge å lage godlyder til den[:)]

Jepp, Maya å kan ligge i nesten 1 time av gangen,er innimellom jeg legger meg ved siden av hu og leker med hu,men hu bryr seg ikke mest om meg da[;)] hu er så gla i lekene sine.

Hu sier klart ifra når hu ikke gidder mer og da tar jeg hu opp[:)]

ORIGINAL: yahoo83

Jepp, Maya å kan ligge i nesten 1 time av gangen,er innimellom jeg legger meg ved siden av hu og leker med hu,men hu bryr seg ikke mest om meg da[;)] hu er så gla i lekene sine.

Hu sier klart ifra når hu ikke gidder mer og da tar jeg hu opp[:)]

Hehe, sånn er det her og[;)] De fine dyra der oppe i lufta er mye mere interessant enn ansiktet til mamman da ja [;)] Kasper kan og ligge bortimot en time før han går lei[:)] (og som mamma som første gang måtte jeg jo lure på om det var "normalt" at de kunne ligge så lenge! Har jo ingen å sammenligne med[;)])

Back
Topp