Hvor lenge ammet du?

Sluttet da han var 10,5 mnd, da fantes han ikke interessert lenger og jeg gadd ikke pushe på. Ble bare dårlig stemning, og personlig var jeg sjeleglad for å være ferdig med ammingen.
 
Ammer min første enda, han blir 2 år om et par uker. Morgen er vel eneste faste amminga, også er det iblant på kvelden og iblant på dagtid. Hadde aldri trodd jeg skulle amme så "lenge", hehe, men er glad vi ammer enda :)
 
4 mnd førstemann
Håper å amme lengre nå:)
 
Storesøster ammet jeg til hun var 14 mnd [emoji4] Storebror er bare 10 uker, og han fullammes. Håper han vil ha pupp lenge [emoji173]️
 
Fullammet til 9 uker
Delammet til 13 uker
 
Nr 1 fullamma 4 mnd, delamma 6.5 mnd.
Nr 2 fullamma 2 uker, delamma 2 mnd.
 
Ammer fremdeles, lille er straks 16 måneder. Morgen, kveld og en opp til fem-seks ganger i mellom. Tror nok vi fortsetter en stund til :hilarious:
 
Hvor lenge ammer dere? Og for dere som fortsatt ammer, hvor gammelt er barnet?

Jeg ammer alltid i minimum 2 år så lenge barna vil det.
Så langt er lengste amming 2 år, og 6 dager.
Jeg ammer snart 2 åringen (aug) enda, og har termin om 34 dager. Det kan jo bli enda lenger amming på henne nå enn 2 år. Jeg forbereder meg på tandem amming :p
 
Ammer fortsatt, han er 11 mnd
 
Eldste ammet jeg i 10 mnd. Var såvidt det gikk, men mindre interesse fra henne og mindre melk hos meg.

Ammer minsten enda, og regner med å holde på en god stund til. Han er snart 5 uker
 
Nr 1: 8 uker
Nr 2: 2 år
 
1: En måned, måtte slutte pga sykdom.
2: Ca ni måneder, han sluttet selv .
3: Hun blir to år om to måneder , ammes fremdeles ett par ganger om dagen.
 
Back
Topp